Dzisiaj jest: Poniedziałek, 21.08.2017 Imieniny: Joanny i Franciszki



Ilość przepisów kulinarnych w serwisie: 5775

FITNESS I URODA

Nurkowanie - jak, gdzie i dlaczego warto 
Nurkowanie - jak, gdzie i dlaczego warto
11.08.2017

Nurkowanie należy do rodzajów aktywności fizycznej, które najchętniej wybierają turyści. W wielu kurortach nadmorskich, gdzie są warunki do uprawiania tego sportu, działają szkółki nurkowania, w których każdy może zapisać się na kurs. Standardowy kur



MSM (metylosulfonylometan) - aktywna siarka nie tylko na zdrowe włosy 
MSM (metylosulfonylometan) - aktywna siarka nie tylko na zdrowe włosy
31.07.2017

Tajemniczo brzmiący MSM to nic innego jak związek organiczny siarki. To pierwiastek, o którym często się zapomina, a warto wiedzieć, że ma on wyjątkowy wpływ na organizm. Siarka jest niezbędna do prawidłowego funkcjonowania ciała i pełni szereg istot



Aktywność fizyczna dla seniorów - pozostań aktywnym jak najdłużej 
Aktywność fizyczna dla seniorów - pozostań aktywnym jak najdłużej
23.07.2017

Społeczeństwo europejskie starzeje się - szacuje się, że w roku 2050 aż 25% europejskiej populacji będą stanowiły osoby w wieku 60-79 lat. Problem starzenia się społeczeństwa można rozwiązać na dwa sposoby - jednym ze sposobów jest tworzenie form zat



Jak zacząć ćwiczyć z dużą otyłością? 
Jak zacząć ćwiczyć z dużą otyłością?
11.07.2017

Otyłość jest bardzo niebezpieczna dla zdrowia, nieleczona prowadzi do niewydolności serca, nadciśnienia tętniczego i żylaków kończyn dolnych, a w konsekwencji może doprowadzić do śmierci. Leczenie otyłości opiera się przede wszystkim o zmianę nawyków



5 minut do ukształtowania mięśni - w poszukiwaniu ćwiczeń dla błyskawicznych rezultatów 
5 minut do ukształtowania mięśni - w poszukiwaniu ćwiczeń dla błyskawicznych rezultatów
29.06.2017

Krótkie treningi trwające niekiedy zaledwie 5 minut stoją w sprzeczności z podstawową zasadą treningu aerobowego - przecież, żeby organizm zaczął spalać tłuszcz musi minąć 30 minut! Tymczasem 5-15 minutowe treningi znalazły się w programach treningow



Błędy w podstawowych ćwiczeniach - nie licz na efekty! 
Błędy w podstawowych ćwiczeniach - nie licz na efekty!
23.06.2017

Ćwiczymy coraz częściej i coraz więcej - coraz częściej popełniamy też błędy podczas treningów. Nieprawidłowo wykonywane ćwiczenia z jednej strony opóźniają osiągnięcie celu lub wręcz uniemożliwiają jego osiągnięcie, a z drugiej narażają nas na kontu



Zakwasy i potreningowy ból mięśni - skąd się biorą i sposoby na ich złagodzenie 
Zakwasy i potreningowy ból mięśni - skąd się biorą i sposoby na ich złagodzenie
15.06.2017

Dotkliwy ból mięśni pojawiający się po treningu, nazywany potocznie zakwasami, może spędzać sen z powiek najbardziej aktywnym. Niemniej można sobie z nim skutecznie poradzić! Najprawdopodobniej każda osoba, która systematycznie trenuje miała już do c



Rozciąganie - dlaczego jest takie ważne? 
Rozciąganie - dlaczego jest takie ważne?
07.06.2017

Wiele mówi się o tym, jak ważna jest dla nas codzienna aktywność fizyczna. To dzięki niej poprawia się wydolność serca, mamy lepszą kondycję, smuklejsze i bardziej napięte ciało. Ćwiczenia to jednak nie wszystko - bez dobrego rozciągania nawet najlep



Rowerem po zdrowie - pamiętaj o rozgrzewce! 
Rowerem po zdrowie - pamiętaj o rozgrzewce!
03.06.2017

Wiosna przyszła już na dobre, a lato zbliża się wielkimi krokami - warto chwytać każdą słoneczną chwilę, na przykład podczas przejażdżki rowerowej. Jazda na rowerze należy do ćwiczeń wytrzymałościowych, zwanych także treningiem kardio i może rzeczywi



Wypadanie włosów. Jak wzmocnić je naturalnymi sposobami? 
Wypadanie włosów. Jak wzmocnić je naturalnymi sposobami?
28.05.2017

Gdy organizm zaczyna mieć problemy, w pierwszej kolejności cierpi nasz wygląd. Problemy hormonalne czy niedożywienie szybko dają o sobie znać przez pojawienie się wyprysków na twarzy, zwiększoną łamliwość paznokci czy wypadanie włosów. Te ostatnie dl



Taniec modeluje ciało - wytańcz sobie zgrabną sylwetkę 
Taniec modeluje ciało - wytańcz sobie zgrabną sylwetkę
24.05.2017

Dużo się mówi o zajęciach fitness, o crossficie, a chyba trochę zapomnieliśmy, że sylwetkę można modelować także poprzez taniec. Przypominamy, jak roztańczyć ciało, żeby poprawić jego wygląd. Treningi w formie tańca raczej nie obciążają organizmu. Co



Trener personalny - realna potrzeba czy kolejny marketingowy wymysł? 
Trener personalny - realna potrzeba czy kolejny marketingowy wymysł?
18.05.2017

Posiadanie trenera personalnego jest krytykowane jako moda wytworzona na potrzeby rynku. Sprawdzamy, czy krytyka jest konstruktywna i czy warto skorzystać z pomocy profesjonalisty w walce o zgrabną sylwetkę i dobrą formę. Trening personalny jest bard



Ałun - naturalna alternatywa dla sztucznych antyperspirantów? 
Ałun - naturalna alternatywa dla sztucznych antyperspirantów?
06.05.2017

Ałun w wielu kręgach jest uznawany jako naturalna i zdrowa alternatywa dla sztucznych i szkodliwych dla zdrowia antyperspirantów. Czy rzeczywiście jest naturalnym i zdrowym produktem? Czym jest antyperspirant? Antyperspirant to produkt hamujący, przy



Pierwszy raz na siłowni - co robić? 
Pierwszy raz na siłowni - co robić?
27.04.2017

Regularne ćwiczenia na siłowni potrafią dać naprawdę spektakularne efekty. W przeciwieństwie do treningu kardio, ćwiczenia siłowe nie tylko wyszczuplają, ale też wzmacniają i rzeźbią ciało. Dodatkowo dla wielu osób kupno karnetu na siłownię działa mo



Crossfit - aktywność fizyczna, która jest na topie - jak zacząć? 
Crossfit - aktywność fizyczna, która jest na topie - jak zacząć?
07.04.2017

Crossfit jako forma aktywności fizycznej, która narodziła się w Stanach Zjednoczonych i w krótkim czasie zyskała dużą popularność. Crossfit polega na wykonywaniu ćwiczeń wytrzymałościowo-siłowych. Jeżeli są one wykonywane z odpowiednią intensywnością



Rehabilitacja ruchowa - leczenie i profilaktyka 
Rehabilitacja ruchowa - leczenie i profilaktyka
21.03.2017

Rola rehabilitacji ruchowej w leczeniu i profilaktyce stale wzrasta w starzejącym się społeczeństwie, prowadzącym siedzący tryb życia. Rehabilitacja ruchowa zwana także kinezyterapią oraz treningiem leczniczym pobudza przemiany w układzie kostno-staw



Ćwiczenia mięśni Kegla - nie tylko dla kobiet w ciąży 
Ćwiczenia mięśni Kegla - nie tylko dla kobiet w ciąży
05.03.2017

Ćwiczenia mięśni Kegla są polecane przede wszystkim kobietom w ciąży - ale nie tylko! Coraz częściej lekarze doradzają pacjentkom ćwiczenie mięśni Kegla także w okresie okołomenopauzalnym. Regularne wzmacnianie mięśni Kegla pozwoli uniknąć problemów



Co siedzi w standardowej paście do zębów? 
Co siedzi w standardowej paście do zębów?
25.02.2017

Pasta do zębów stwarza pewne ryzyko przedawkowana fluoru. Nie jest to jedyny argument, który powoduje, że pasty ziołowe jako zdrowsza alternatywa dla typowych past dostępnych w drogeriach i sklepach, są coraz chętniej wybierane przez konsumentów. Pa



10 tysięcy kroków dziennie - czyli ile ćwiczyć każdego dnia? 
10 tysięcy kroków dziennie - czyli ile ćwiczyć każdego dnia?
22.02.2017

Zrób krok do zdrowia - a właściwie 10 tysięcy kroków - tak radzi Światowa Organizacja Zdrowia (WHO). Problem w tym, że nie do końca wiadomo, czy jest to minimum aktywności, czy optymalny poziom. Poza tym, krąg adresatów tej zasady może być ograniczon



Wycieczki górskie - krok po zdrowie 
Wycieczki górskie - krok po zdrowie
04.02.2017

Chodzenie po górach jest bardzo wymagającym spacerem, do którego trzeba się odpowiednio przygotować. Wymagania te nie są jednak na tyle wygórowane, żeby osoby cierpiące na niektóre choroby były zmuszone zrezygnować z tej aktywności. Miłośnicy chodzen



«   | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |