Dzisiaj jest: Środa, 22.11.2017 Imieniny: Marka i Cecylii



Ilość przepisów kulinarnych w serwisie: 5782

ARTYKUŁY

Znaczenie snu dla regeneracji organizmu 
Znaczenie snu dla regeneracji organizmu
21.11.2017

Nikt nie ma już wątpliwości co do tego, że jest sen ważny, a jednak i tak często robimy coś kosztem kilku godzin nocnej regeneracji. Warto pamiętać o tym, że niektóre procesy zachodzą w organizmie wyłącznie podczas snu. Długotrwały niedobór snu ma wp



Produkty które szkodzą cerze 
Produkty które szkodzą cerze
17.11.2017

Trądzik i zmiany skórne nie są przyjemne, nie dziwi więc to, że osoby zmagające się z nim często w pierwszej kolejności kierują się do dermatologa. Z drugiej strony jednak musimy mieć świadomość, że lekarz prawdopodobnie zapisze nam od razu tabletki



Kulturystyka jest kobietą - jak kulturystki dbają o formę? 
Kulturystyka jest kobietą - jak kulturystki dbają o formę?
05.11.2017

Kulturystyką interesują się nie tylko mężczyźni. Ten specyficzny i pełny wyrzeczeń styl życia wybierają też niektóre kobiety. Ze względu na biologiczne różnice trudniej im osiągnąć oczekiwane rezultaty. Początki kulturystyki datuje się na XX wiek. Ju



Czy sportowcy powinni spożywać duże ilości białka? 
Czy sportowcy powinni spożywać duże ilości białka?
27.10.2017

Białko to podstawowy budulec dla organizmu, dlatego sportowcy tak często sięgają po nie, gdy zależy im na przybraniu na masie. Warto jednak pamiętać, że białko białku nierówne i czasem dieta wysokoproteinowa może wyrządzić nam sporą krzywdę. Sprawdź,



Squash - odbijaj piłkę, chudnij i trzymaj formę 
Squash - odbijaj piłkę, chudnij i trzymaj formę
17.10.2017

Squash jest sportem pokrewnym względem tenisa. Wynaleziono go 300 lat temu, a kiedy w świat poszła informacja o tym, że w ciągu zaledwie jednej godziny uprawiania tego sportu można spalić nawet do 1000 kalorii (kcal), znacznie wzrosło zainteresowanie



Suplementacja na wypadające włosy 
Suplementacja na wypadające włosy
11.10.2017

Wypadanie włosów nie musi być niepokojące; dziennie tracimy ich około 100, a jest to powiązane z naturalnym cyklem wzrostu włosów. Problem zaczyna się wtedy, gdy włosów wypada coraz więcej, a na ich miejsce nie pojawiają się nowe i staje się to dla n



Piłka nożna jako sposób na dobrą kondycję 
Piłka nożna jako sposób na dobrą kondycję
27.09.2017

Piłka nożna jest prawdopodobnie najstarszą zespołową grą na świecie - pierwsze piłki powstawały ze zwierzęcych pęcherzy na Bliskim Wschodzie, a później także w Grecji. Dziś jest przede wszystkim sposobem na spędzanie wolnego czasu oraz utrzymanie dob



Czy sauna jest kluczem do lepszego zdrowia? 
Czy sauna jest kluczem do lepszego zdrowia?
15.09.2017

Sauna była znana już w starożytności. Korzystało z niej wiele różnych nacji i ludów; wskazać tu można chociażby Turków czy ludy słowiańskie, choć mówi się, że tradycja ta pochodzi z krajów nordyckich, a konkretniej - od Finów. Co ciekawe, dziś ponad



Nurkowanie - jak, gdzie i dlaczego warto 
Nurkowanie - jak, gdzie i dlaczego warto
11.08.2017

Nurkowanie należy do rodzajów aktywności fizycznej, które najchętniej wybierają turyści. W wielu kurortach nadmorskich, gdzie są warunki do uprawiania tego sportu, działają szkółki nurkowania, w których każdy może zapisać się na kurs. Standardowy kur



MSM (metylosulfonylometan) - aktywna siarka nie tylko na zdrowe włosy 
MSM (metylosulfonylometan) - aktywna siarka nie tylko na zdrowe włosy
31.07.2017

Tajemniczo brzmiący MSM to nic innego jak związek organiczny siarki. To pierwiastek, o którym często się zapomina, a warto wiedzieć, że ma on wyjątkowy wpływ na organizm. Siarka jest niezbędna do prawidłowego funkcjonowania ciała i pełni szereg istot



Aktywność fizyczna dla seniorów - pozostań aktywnym jak najdłużej 
Aktywność fizyczna dla seniorów - pozostań aktywnym jak najdłużej
23.07.2017

Społeczeństwo europejskie starzeje się - szacuje się, że w roku 2050 aż 25% europejskiej populacji będą stanowiły osoby w wieku 60-79 lat. Problem starzenia się społeczeństwa można rozwiązać na dwa sposoby - jednym ze sposobów jest tworzenie form zat



Jak zacząć ćwiczyć z dużą otyłością? 
Jak zacząć ćwiczyć z dużą otyłością?
11.07.2017

Otyłość jest bardzo niebezpieczna dla zdrowia, nieleczona prowadzi do niewydolności serca, nadciśnienia tętniczego i żylaków kończyn dolnych, a w konsekwencji może doprowadzić do śmierci. Leczenie otyłości opiera się przede wszystkim o zmianę nawyków



5 minut do ukształtowania mięśni - w poszukiwaniu ćwiczeń dla błyskawicznych rezultatów 
5 minut do ukształtowania mięśni - w poszukiwaniu ćwiczeń dla błyskawicznych rezultatów
29.06.2017

Krótkie treningi trwające niekiedy zaledwie 5 minut stoją w sprzeczności z podstawową zasadą treningu aerobowego - przecież, żeby organizm zaczął spalać tłuszcz musi minąć 30 minut! Tymczasem 5-15 minutowe treningi znalazły się w programach treningow



Błędy w podstawowych ćwiczeniach - nie licz na efekty! 
Błędy w podstawowych ćwiczeniach - nie licz na efekty!
23.06.2017

Ćwiczymy coraz częściej i coraz więcej - coraz częściej popełniamy też błędy podczas treningów. Nieprawidłowo wykonywane ćwiczenia z jednej strony opóźniają osiągnięcie celu lub wręcz uniemożliwiają jego osiągnięcie, a z drugiej narażają nas na kontu



Zakwasy i potreningowy ból mięśni - skąd się biorą i sposoby na ich złagodzenie 
Zakwasy i potreningowy ból mięśni - skąd się biorą i sposoby na ich złagodzenie
15.06.2017

Dotkliwy ból mięśni pojawiający się po treningu, nazywany potocznie zakwasami, może spędzać sen z powiek najbardziej aktywnym. Niemniej można sobie z nim skutecznie poradzić! Najprawdopodobniej każda osoba, która systematycznie trenuje miała już do c



Rozciąganie - dlaczego jest takie ważne? 
Rozciąganie - dlaczego jest takie ważne?
07.06.2017

Wiele mówi się o tym, jak ważna jest dla nas codzienna aktywność fizyczna. To dzięki niej poprawia się wydolność serca, mamy lepszą kondycję, smuklejsze i bardziej napięte ciało. Ćwiczenia to jednak nie wszystko - bez dobrego rozciągania nawet najlep



Rowerem po zdrowie - pamiętaj o rozgrzewce! 
Rowerem po zdrowie - pamiętaj o rozgrzewce!
03.06.2017

Wiosna przyszła już na dobre, a lato zbliża się wielkimi krokami - warto chwytać każdą słoneczną chwilę, na przykład podczas przejażdżki rowerowej. Jazda na rowerze należy do ćwiczeń wytrzymałościowych, zwanych także treningiem kardio i może rzeczywi



Wypadanie włosów. Jak wzmocnić je naturalnymi sposobami? 
Wypadanie włosów. Jak wzmocnić je naturalnymi sposobami?
28.05.2017

Gdy organizm zaczyna mieć problemy, w pierwszej kolejności cierpi nasz wygląd. Problemy hormonalne czy niedożywienie szybko dają o sobie znać przez pojawienie się wyprysków na twarzy, zwiększoną łamliwość paznokci czy wypadanie włosów. Te ostatnie dl



Taniec modeluje ciało - wytańcz sobie zgrabną sylwetkę 
Taniec modeluje ciało - wytańcz sobie zgrabną sylwetkę
24.05.2017

Dużo się mówi o zajęciach fitness, o crossficie, a chyba trochę zapomnieliśmy, że sylwetkę można modelować także poprzez taniec. Przypominamy, jak roztańczyć ciało, żeby poprawić jego wygląd. Treningi w formie tańca raczej nie obciążają organizmu. Co



Trener personalny - realna potrzeba czy kolejny marketingowy wymysł? 
Trener personalny - realna potrzeba czy kolejny marketingowy wymysł?
18.05.2017

Posiadanie trenera personalnego jest krytykowane jako moda wytworzona na potrzeby rynku. Sprawdzamy, czy krytyka jest konstruktywna i czy warto skorzystać z pomocy profesjonalisty w walce o zgrabną sylwetkę i dobrą formę. Trening personalny jest bard



«   | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |