Dzisiaj jest: Środa, 20.09.2017 Imieniny: Filipiny i Eustachego



Ilość przepisów kulinarnych w serwisie: 5776

Ćwiczenia na mięśnie brzucha


13.05.2013
Rozmiar tekstu: AAA
PDFDrukuj


Ćwiczenia na mięśnie brzucha


   Silne mięśnie brzucha to niedościgły ideał wielu mężczyzn i kobiet. Jednak imponujący "kaloryfer" ozdabiający nasz brzuch to nie tylko ewidentny znak doskonałej formy, lecz również świetna ochrona dla naszego kręgosłupa. Bowiem im mocniejsze mięśnie, tym mniej drgań i różnego typu naprężeń przenosi się na dolny odcinek pleców, a co za tym idzie kręgosłup jest bezpieczniejszy i nie daje o sobie znać uporczywymi bólami. Także już dziś warto pomyśleć o ćwiczeniach, które zapewnią nam dobrą kondycję.





Ćwiczenie pierwsze

   Połóż się wygodnie na plecach, zegnij prawą nogę w kolanie tak by tworzyła kąt 90 stopni. Ręce połóż na karku. Unieś górną część tułowia, tak by napiąć mięśnie brzucha, wykonaj wydech.W tym czasie rękoma łapiemy za uniesione kolano.Wytrzymaj w pozycji kilka sekund. Opuść tułów, jednocześnie wykonaj wdech, wracając do pozycji wyjściowej. Ćwiczenie wykonuj przez 5 minut, a następnie zmień nogę.



Ćwiczenie drugie

   Połóż się wygodnie na plecach, zegnij obie nogi w kolanie tak by tworzyła kąt 90 stopni. Ręce połóż na karku. Unieś górną część tułowia, tak by napiąć mięśnie brzucha, wykonaj wydech.W tym czasie rękoma łapiemy za uniesione kolana. Wytrzymaj w pozycji kilka sekund Opuść tułów,  Wykonaj powrót do pozycji wyjściowej. Ćwiczenie rób przez 5 minut, a następnie zmień nogę.



Ćwiczenie trzecie

   Połóż się wygodnie na plecach, zegnij prawą nogę w kolanach tak by tworzyły kąt 90 stopni. Ręce połóż na karku. Unieś górną część tułowia, tak by napiąć mięśnie brzucha i wykonaj wydech. Wytrzymaj w pozycji kilka sekund. Opuść tułów, jednocześnie wykonaj wdech, wracając do pozycji wyjściowej. Ćwiczenie wykonuj przez 5 minut, a następnie zmień nogę.



Ćwiczenie czwarte
 
   Połóż się wygodnie na plecach, zegnij nogi w kolanach tak by tworzyły kąt 90 stopni. kolana. Ręce połóż na karku. Unieś górną część tułowia i wykonaj wydech. Opuść tułów, jednocześnie wykonaj wdech, wracając do pozycji wyjściowej. Ćwiczenie wykonuj przez 5 minut. Ważne by nie nadwyrężać mięśni, ruchy powinny być miękkie, delikatne i kontrolowane.



Ćwiczenie piąte

   Połóż się wygodnie na plecach, wyprostuj kolana. Unieś i zegnij w kolanie raz jedną raz drugą nogę, wykonując ruch podobny do jazdy na rowerze - popularny "rowerek". Dłonie oprzyj na karku, pamiętając, aby łokcie skierowane były na zewnątrz. Unieś górną część tułowia i wykonaj wydech. Opuść tułów, jednocześnie wykonaj wdech, wracając do pozycji wyjściowej. Ćwiczenie wykonuj przez 5 minut.



Ćwiczenie szóste
 
   Połóż się wygodnie na plecach. Ważne by plecy przylegały do podłoża w odcinku lędźwiowym. Unieś nogi w górę tak, by kolana znajdowały się nad biodrami,  łydki staraj się ustawić równoległe do podłogi. Napnij mięśnie brzucha, oderwij od podłoża głowę, ramiona i górną partię pleców. Staraj się dotknąć dłońmi do kolan. Podczas ćwiczeń nie dociągaj ugiętych nóg do tułowia. wytrzymaj kilka sekund. Wróć do pozycji wyjściowej




Oceń artykuł:

Średnia ocena: 5.00 Ocen: 1


NOWOŚCI PRODUKTOWE

Morwa biała - herbatka ziołowa Morwa biała - herbatka ziołowa

Producent: Herbapol


Liść morwy białej wpływa na utrzymanie prawidłowej gospodarki węglowodanowej organizmu. Poprzez spowolnienie działania enzymów biorących udział w trawieniu węglowodanów przyczynia się do utrzymania prawidło

WIĘCEJ



NOWOŚCI PRODUKTOWE

NOWOŚCI WYDAWNICZE

Leczenie odżywianiem. Refluks Leczenie odżywianiem. Refluks

Kimberly A. Tessmer

Wydawnictwo: Illuminatio


Choroba refluksowa przełyku jest jedną z najczęściej występujących chorób przewodu pokarmowego. Każdego dnia około 10% populacji krajów rozwiniętych doświadcza objawów refluksu, który powo

WIĘCEJ



NOWOŚCI WYDAWNICZE