Dzisiaj jest: Niedziela, 24.09.2017 Imieniny: Gerarda i Teodora



Ilość przepisów kulinarnych w serwisie: 5777

Ćwiczenia na zgrabne i smukłe łydki


14.11.2013
Rozmiar tekstu: AAA
PDFDrukuj


Ćwiczenia na zgrabne i smukłe łydki


   Jeśli myśl o posiadaniu smukłych łydek nie daje ci spokoju, mamy na to sposób! Zacznij ćwiczyć już dziś, a na wiosnę i lato z przyjemnością pokażesz światu piękne nogi. Poniżej przedstawiamy proste ćwiczenia, które przy systematycznym uprawianiu pomogą ci uformować idealne łydki.



   Piękny wygląd nóg zależy od stylu życia. Nikogo chyba nie zdziwi fakt, iż zła dieta i brak ruchu nie wpływają korzystnie na atrakcyjność tej części ciała. By móc poszczycić się ładnymi nogami, trzeba o nie dbać. Dzięki regularnym ćwiczeniom, diecie i zabiegom sprawimy, iż przez długie lata spódnice i sukienki będą królować w naszej garderobie.





Ćwiczenie 1

   Stań prosto, nogi rozstaw na szerokość bioder. Trzymając ręce na biodrach, wspinaj się na palce. Powtarzaj ćwiczenie w 3 seriach po 20 razy.



Ćwiczenie 2

   Stań prosto, nogi rozstaw na szerokość bioder. Oprzyj się o parapet lub ławkę. Wspinaj się na palce, wytrzymuj na palcach kilka sekund i opadaj na pięty. Powtarzaj ćwiczenie w 3 seriach po 20 razy.



Ćwiczenie 3

   Stań prosto, nogi rozstaw na szerokość bioder. Ugnij kolana do półprzysiadu. W tej pozycji wspinaj się na palce. Ćwiczenie to jest męczące, lecz daje szybkie efekty.



Ćwiczenie 4

   Tańcz na palcach. Podczas tańca świetnie rzeźbią się mięśnie nóg. By przyspieszyć efekty zwracaj uwagę , by jak najczęściej stawać na palcach.



Ćwiczenie 5

   Skakanie na skakance. Skacz minimum 15 minut dziennie a w szybkim czasie zauważysz efekty. Do tego skakanie jest wyśmienitą zabawą.



Ćwiczenie 6

   Wchodzenie i schodzenie ze schodów. To proste ćwiczenie sprawia, iż łydki intensywnie pracują. By dodatkowo wzmocnić efekty, można podczas chodzenia przymocować do kostek specjalne obciążniki na rzepy.



Ćwiczenie 7

   Stań prosto, dłonie oprzyj o ścianę. Jedną nogę wysuń do przodu. Nie odrywając od podłoża tylnej nogi, ugnij mocniej nogę z przodu, aż poczujesz rozciąganie mięśni. Wykonuj ćwiczenie delikatnie, by nie nabawić się kontuzji. Rozciąganie jest ważnym ćwiczeniem podczas walki  zgrabne łydki.



Ćwiczenie  8

   Biegaj na palcach przez ok. 20 minut. Powtarzaj ćwiczenia w  minimum 3 seriach. Po pewnym czasie zauważysz efekty.




Oceń artykuł:

Średnia ocena: 5.00 Ocen: 1


NOWOŚCI PRODUKTOWE

Morwa biała - herbatka ziołowa Morwa biała - herbatka ziołowa

Producent: Herbapol


Liść morwy białej wpływa na utrzymanie prawidłowej gospodarki węglowodanowej organizmu. Poprzez spowolnienie działania enzymów biorących udział w trawieniu węglowodanów przyczynia się do utrzymania prawidło

WIĘCEJ



NOWOŚCI PRODUKTOWE

NOWOŚCI WYDAWNICZE

Leczenie odżywianiem. Refluks Leczenie odżywianiem. Refluks

Kimberly A. Tessmer

Wydawnictwo: Illuminatio


Choroba refluksowa przełyku jest jedną z najczęściej występujących chorób przewodu pokarmowego. Każdego dnia około 10% populacji krajów rozwiniętych doświadcza objawów refluksu, który powo

WIĘCEJ



NOWOŚCI WYDAWNICZE