Dzisiaj jest: Czwartek, 12.12.2019 Imieniny: Adelajdy i Aleksandra



Ilość przepisów kulinarnych w serwisie: 5850

Forum dyskusyjne

Forum - Aktywność fizyczna w odchudzaniu


«   | 1 | 2 |  

powrót

Chciałabym mieć szczuplejsze uda.

blackandwhite




Dołączyła: 06.06.2010
Posty: 1

Mam 15 lat, 172 cm wzrostu, ważę 54 kg. Jestem ogólnie szczupła, płaski brzuch, żadnych "boczków", ponieważ wszystko odkłada mi się w udach. Od jakiegoś pół roku ćwiczę na uda pół godziny dziennie, ale jedyne w czym mi to pomogło to nie roztyły się bardziej... Nie chce też zamieniać tłuszczu na mięśnie. Nie wiem, czy dieta pomoże zgubić bezpośrednio uda... Co mam zrobić, aby była szczuplejsze i jędrniejsze? Zaczynają się wakacje, a ja wstydzę się założyć krótkie spodenki...

BrzuchStop




Dołączyła: 28.05.2010
Posty: 71

Najlepiej bedzie jeżeli podasz więcej szczegółów,jaką dietę obecnie stosujesz i czy cwiczyłaś wcześniej,uprawiałaś jakiś sport? Wystarczy kilka prostych czynności aby doprowadzic Twoje uda do pożądanego stanu.
www.BrzuchStop.pl - Odchudzanie,Diety

TylkoZdrowie




Dołączyła: 05.07.2010
Posty: 36

Na szczuplejsze uda polecam bieganie;) Mi zeszczuplały:)
www.TylkoZdrowie.com - kosmetyki,suplementy.

kaska85




Dołączyła: 25.03.2011
Posty: 78

mi pomogło jeżdżenie na rowerze. kilka godzin rowerku dziennie i wszystko szło ok :)

Masertiger




Dołączyła: 25.06.2009
Posty: 6

Na szczupłe uda polecam oczywiście aeroby w butach Easy Tone:
http://www.youtube.com/watch?v=GoRbDm644E8

Tu macie jeden z modeli:
http://www.sarafis.pl/p-211613,buty.reebok.easytone.trend.htm

NutriAdvicerka
moderator



Skąd: Warszawa
Dołączyła: 16.03.2009
Posty: 402

Przepisy: 31

Pomogła: 22


Bieganie, pływanie, wiosłowanie + naprzemienne prysznice z zimnej i gorącej wody. Buty do biegania mają z tym tyle wspólnego co zima z latem.

Jolkaaa




Dołączyła: 18.05.2011
Posty: 7

Ja mam 165cm, waze ok.63kg... i problem w tym, że również mam dość masywne uda... u mnie w rodzinie mówią że jestem o grubej kości... cokolwiek to znaczy... w kazdym badz razie są trochę umięśnione i zastanawiam się czy jazda na rowerze pomoże mi je zeszczuplić, wysmuklić, czy wręcz przeciwnie staną się jeszcze bardziej masywne??

kaska85




Dołączyła: 25.03.2011
Posty: 78

hmmm, oto jest pytanie. mi zeszczuplały, ale nie wiem, jak to będzie u Ciebie. nie miałam ani grama cellulitu na udach ani pośladkach. ładne ciałko się robi po rowerku. oj, ładne :)

Hamer1




Dołączył: 01.06.2011
Posty: 5

Oczywiście rozsądne odżywianie bogate w warzywa, owoce, pełnoziarniste produkty. Do tego skakanka i kilka cwiczeń właśnie na uda tj:

Mięsień czworogłowy – Przysiady
Na początku stań w niedużym rozkroku, który będzie odpowiadał szerokości barków. Spleć ręce za głową. Następnie po prostu zegnij kolana, pamiętając o prostych plecach. Zgięcie powinno być do momentu, w którym tyłek i nogi tworzą niemal kąt prosty w porównaniu do podłogi. Powróć do pozycji wyjściowej i powtórz ćwiczenie. Całość ćwiczenia powinna składać się z 3 serii po 20 powtórzeń.

ćwiczenie przywodzicieli dla zrzucenia tkanki tłuszczowej z ud – to ćwiczenie będzie wymagało leżenia na podłodze. Jeśli posiadasz matę do ćwiczeń to cudownie, czas ją wykorzystać. Połóż się na swojej prawej stronie i podnieś głowę. Użyj prawej ręki, jako podpórki pod głowę. Lewa noga leży teraz równolegle do prawej. Wystarczy powoli podnosić ją do góry i powoli opuszczać. Nie pozwól by noga opadła do pozycji wyjściowej dopóki nie wykonasz 20 powtórek. Po wykonaniu serii zmień pozycję ciała i teraz połóż się na lewej stronie. W ten sam sposób kontynuuj ćwiczenie. ćwiczenie powinno zostać wykonane po 3 serie (20 powtórzeń) dla każdej strony.

ćwiczenia na ścięgna, dzięki którym spalisz tkankę tłuszczową na udach - do tego ćwiczenia można wykorzystać ławkę. Połóż się twarzą do podłogi. Następnie zegnij nogi w kolanach i przyciągnij pięty jak najbliżej pośladków. Powtórz ćwiczenie w 3 seriach po 20 powtórzeń.

Tylko te 3 cwiczenia w porównaniu ze zdrowym odżywianiem powinny także w twoim wypadku zdziałac cuda. Nie zajmą więcej niż 30 minut dziennie.

edek123




Skąd: kraków
Dołączył: 27.06.2014
Posty: 233

kilka lat stosowałam diety, masaże i inne d**erele i w końcu po tych kilku latach prób i błędów doszłam do kilku wniosków a mianowicie:
1. SPORT / siłownia to podstawa
2. Mniej węgli, więcej białka
3. Zamiast słodyczy jak mam juz ochote to jem orzechy różnorakie
4. tłuszcze zwierzęce zastępuję roślinnymi 
5. Nie jem białego pieczywa, makaronów ani ryżu, chyba że ktoś lubi to można ciemny ryż i ciemne pieczywo

I to jest mój złoty środek,
Ameryki nie odkryłam i wiadomo że tak należy sie odżywiać ale jesli chodzi o mnie to żadne diety, masaże nic nie pomogły dopiero te zasady

Ale na każdego działa co innego jakby co....

Pozdrawiam
cofnąć się by wziąć rozbieg

«   | 1 | 2 |