Dzisiaj jest: Sobota, 16.11.2019 Imieniny: Gertrudy i Edmunda



Ilość przepisów kulinarnych w serwisie: 5849

Forum dyskusyjne


powrót
Wszystkie posty użytkownika paleo
paleo




Dołączył: 17.06.2017
Posty: 11


@Bodykox też wielbię owsiankę :) właściwie to bez niej nie wychodze do pracy, bo daje mega powera na początek dnia, a wiadomo że przyda się zwłaszcza w jesienne senne poranki. A jak przygotowujesz swoją? Ja ostatnio trochę zbaraniałam, bo wyczytałam, że przygotowuje się ją wieczorem - próbowałam tak? jaka będzie konsystencja rano? nie powstanie breja?
» przejdź do wątku

paleo




Dołączył: 17.06.2017
Posty: 11


fajnie rano wypic zwyczajnie szklankę wody z cytryną - mi to daje mega kopa do dzialania na caly dzien. a z koktajli to polecam taki ze szpinakiem i selerem. uwazaj tylko zeby nie przesadzic. ja sama bylam na diecie koktajlowej i tak jak pierwsze 4 dni byly ok, tak 5 dnia juz odpuscilam, bo nie dawalam rady z zaparciami i skonczylo sie roztorem z dicopeg 10g... ewidentnie nieprzemyslana dieta
» przejdź do wątku

paleo




Dołączył: 17.06.2017
Posty: 11

dieta powinna być indywidualna, dosłownie skrojona pod daną osobę. Przerabiałam już miliony diet i wiem że te wszystkie wymysły są tylko trendem, który w sumie nie każdej z nas będzie odpowiadał. najlepiej skorzystać z porady dietetyka, który zrobi odpowiedni wywiad, badania i ułoży plan żywieniowy. Bardzo fajne propozycje wsparcia diety widziałam ostatnio w Anlaya Day Spa. Dietetycy naprawde znaja sie na swojej robocie, bardzo rzeztelnie podchodza do swojej pracy, a każdą pacjentkę traktują wyjatkowo - polecam spróbowac zwłaszcza że stosują tam program genodiety opartej na wynikach badań DNA - słyszałyście kiedyś o takiej diecie? zastanawiam się nad nią...
» przejdź do wątku

paleo




Dołączył: 17.06.2017
Posty: 11

1200 kcal to jednak trochę mało zwłaszcza jeśli ktoś prowadzi dosyć aktywny tryb życia. Ja juważam że dieta powinna być dostosowana indywidualnie, bo tak naprawdę przez wszyscy mamy inny układ i przemianę materii. Ja po diecie 1000 kcal nabawiłam się tylko problemów z jelitami... Dlatego stwierdziałam że koniec z eksperymentami i skorzystałam z pomocy specjalisty. Nigdy wczesniej nie słyszałam o genodiecie, a gdy sie dowiedziałam na jakiej zasadzie jest ustalana zdecydowałam się spróbować. Dietetyczka z Anlaya Day Spa zaproponował mi to rozwiązanie również z uwagi na mój wysoki cholesterol. Zrobili mi testy DNa, a następnie ustalili plan żywieniowy. Żyję w ten sposób już prawie rok. Schudłam 10 kg i utrzymuję wagę, bo zwyczajnie traktuję to jako styl życia, a nie kilkutygodniową dietę
» przejdź do wątku

paleo




Dołączył: 17.06.2017
Posty: 11

koktajle - to dosłownie obłęd i szaleństwo dla organizmu :) ubóstwiam je a zwłaszcza teraz, gdy powoli jest coraz więcej świeżych owoców! a najlepsze jest to, że przy odpowiednim dobrze składników, wcale nie muszą być tak kaloryczne. Ja uwielbiam koktajle z ziołami i tutaj uwaga - nauczyłam się dodawać bazylię zamiast miety! To dopiero jest niestandardowe połączeni - próbowałyście?
» przejdź do wątku

paleo




Dołączył: 17.06.2017
Posty: 11

a ja uwielbiam owsiankę własnie na zimno. Zabieram sobie do pracy w słoiku na lunch i jest mega. Robię dokładnie tak jak napisał @mariusz225 uwielbiam te kulki! :) dodaję do niej bakalie i wiórki kokosowe wg przepisu w którym zakochałam sie jakieś pół roku temu plus oczywiście teraz świeże truskawki :) smakuje genialnie!

» przejdź do wątku

paleo




Dołączył: 17.06.2017
Posty: 11


a ja właśnie zrobiłam chipsy z buraka, bo nie mogłam się powstrzymac jak zobaczyłam na targu buraki :)
» przejdź do wątku

paleo




Dołączył: 17.06.2017
Posty: 11


ja przyznam szczerze że nie spodziewałam sie takiego działania i to oleju! Dlatego zapytałam o radę moją dietetyczkę, bo mam straszne problemy z cholesterolem, który podwyższył się po różnych eksperymentach z dietami ;/ w każdym razie wdrożyłyśmy go do mojego jadłospisu i poziom cholesterolu spadł drastycznie :) dodatkowo zauważyłam zmianę w kondycji moich przesuszonych włosów - no mega działanie :)
» przejdź do wątku

paleo




Dołączył: 17.06.2017
Posty: 11

oj tak wybór odpowiedniej wody ma znaczenie. Tak naprawdę wszystko uzależnione jest od tego jaki jest cel :) ja od kiedy pamiętam dziennie piję 1,5 l wody mineralnej niegazowanej głównie ze względu na dietę. Woda dostarcza organizmowi niezbędne minerały, przyspiesza metabolizm i oczyszcza.
» przejdź do wątku