Dzisiaj jest: Czwartek, 17.10.2019 Imieniny: Wiktora i Małgorzaty



Ilość przepisów kulinarnych w serwisie: 5849

Forum dyskusyjne

Forum - Fitness


«   | 1 | 2 |  

powrót

Biegać? jak

tola




Dołączyła: 24.03.2010
Posty: 6

Szybko do zadyszki? wolno spokojnie? głębokie wdechy czy płytkie?
Każdy umie biegać, ale chodzi o to jak trzeba to robić żeby najwięcej spalić kg

NutriAdvicerka
moderator



Skąd: Warszawa
Dołączyła: 16.03.2009
Posty: 395

Przepisy: 30

Pomogła: 21


Jak ?

1.Biegaj wolno, a nawet bardzo powoli z prędkością równą 65-70% swojego tętna. Biegaj z pulsometrem, który podpowie Ci, kiedy biec wolniej, a kiedy przyspieszyć,

2.Nie masz kondycji? Rozpocznij od marszu, naprzemiennie z biegiem. Biegaj w takim tempie, by bez problemów móc mówić,

3.Organizm spala kalorie po około 15-20 minutach biegu. Dlatego też sens ma wysiłek trwający dłużej niż 30 minut,

4.Kusi Cię, by biegać szybciej? Możesz to zrobić po to, by zwiększyć masę mięśniową oraz zdobyć siłę biegową. Nie łudź się, że pozwoli Ci to szybciej zrzucić zbędne kilogramy,

5.Dopasuj czas ćwiczeń do swojego naturalnego rytmu dnia. Nie biegaj w upale, ani w momencie największego znużenia,

6.Najefektywniejsze jest bieganie z rana, kiedy wysiłek fizyczny pozwala maksymalnie przyspieszyć przemianę materii.



Generalnie bieganie w takim tempie i czasie daje następujące korzyści:

1.Poprawa układu krążenia, wzmocnienie serca, obniża ciśnienie,

2.Wzmocnienie układu oddechowego i powiększenie pojemności płuc,

3.Zwiększenie wytrzymałości i odporności organizmu,

4.Spalenie kalorii i redukcja tkanki tłuszczowej.

BrzuchStop




Dołączyła: 28.05.2010
Posty: 71

Zależy czy biegasz an krótkie czy długie dystanse,w przypadku tych drugich zaleca się stawianie długich kroków,oraz regularne głębokie oddechy.
www.BrzuchStop.pl - Odchudzanie,Diety

aresa




Dołączyła: 12.11.2012
Posty: 32

ja zaczęłabym od spaceru,potem stopniowo marsz,itd,żeby przyzwyczaić organizm do wysiłku,i siebie do dalszych ćwiczeń.
Szukasz hostessy ??

Herbalyes_eu




Dołączyła: 29.10.2012
Posty: 33

Chodzi o odpowiednią metodykę ćwiczeń i stopniowanie natężenia,to bardzo ważna sprawa. Najlepiej zacząć powoli,biegając na coraz dłuższe dystanse.

rosa




Skąd: Kraków
Dołączyła: 13.01.2010
Posty: 10

Tutaj masz dobry artykuł na temat idealnego tempa biegu - tak, żeby był on efektywny, przynosił efekty, a jednocześnie nie był nadmiernie wykańczający... Przydatna lektura, polecam.

kant1




Dołączył: 24.02.2013
Posty: 5


Swoim tempem. Na początku spokojnie;)

Maks07




Dołączył: 03.05.2014
Posty: 12

Przepisy: 182


Na początek dobrze jest biegać takim tempem, które pozwoli ci na swobodne prowadzenie konwersacji podczas biegu.

klarun




Dołączył: 19.08.2014
Posty: 66


faktycznie, to jest dobre na początek, natomiast na późniejszym etapie proponuję wprowadzenie interwałów. Najpierw wolno, potem szybko, wolniej, szybciej. Wyrabiasz w ten sposób lepszą kondycję:)

edek123




Skąd: kraków
Dołączył: 27.06.2014
Posty: 233

Aby zacząć przygodę z bieganiem musisz wiedzieć kilka podstawowych rzeczy. Aby schudnąć musisz biegać z odpowiednią szybkością i w odpowiednim czasie. Nie zawsze bieganie spowoduje spalanie tłuszczu!

Rzeczy, których potrzebujesz, aby schudnąć biegając:
- pulsometr (lub partner biegowy do rozmów)
- dobre buty biegowe
- odpowiednia dieta i wsparcie rodziny

Zanim zaczniesz chudnąć, musisz poznać kilka podstawowych zasad, którymi kieruje się Twoje ciało.

Chudnij w wolnym tempie

Żeby schudnąć, trzeba biegać wolno i długo. To musisz sobie zapamiętać na całą swoją biegową przygodę. Masz biegać długo i powoli, bardzo powoli. To bardzo ważne!

Schudnąć nie jest łatwo. Gdyby było, nie czytalibyście tego poradnika. Z pewnością nie pomoże sama dieta, nie pomoże też 10 minut spaceru dziennie. Aby spalić niepotrzebny tłuszczyk, musicie poświęcić trochę czasu, wysiłku i zrezygnować z waszych ulubionych ciastek z kremem. Jeśli macie wystarczająco dużo samozaparcia, możecie spróbować diety 1000 kalorii (jednak po jej ukończeniu należy zacząć zdrowe odżywianie na dłuższą metę).

cofnąć się by wziąć rozbieg

«   | 1 | 2 |