Dzisiaj jest: Niedziela, 20.10.2019 Imieniny: Ireny i Kleopatry



Ilość przepisów kulinarnych w serwisie: 5849


WYNIKI WYSZUKIWANIA

Kwasy tłuszczowe omega-3 i ich znaczenie dla organizmu 
Kwasy tłuszczowe omega-3 i ich znaczenie dla organizmu
21.09.2019

Tłuszcze, które dostarczamy wraz z pożywieniem są najbardziej skoncentrowanym źródłem energii, witamin rozpuszczalnych w tłuszczach (A, D, E, K) oraz nienasyconych kwasów tłuszczowych. Biologiczne działanie wykazują dwie rodziny wielonienasyconych kw



Omega-3 z tranu, oleju lnianego, a może z kapsułek? Co wybrać do suplementacji? 
Omega-3 z tranu, oleju lnianego, a może z kapsułek? Co wybrać do suplementacji?
29.10.2017

Coraz więcej mówi się o konieczności stosowania suplementów uzupełniających poziom kwasów omega-3, ponieważ codzienna dieta nie dostarcza ich w odpowiedniej ilości. Przeciętny konsument wie, dlaczego suplementacja omega-3 jest istotna oraz jakie korz



Ryby morskie czy słodkowodne, które zdrowsze? 
Ryby morskie czy słodkowodne, które zdrowsze?
05.01.2015

Zgodnie z aktualnym stanem wiedzy na temat zdrowego odżywiania należy jeść niezależnie od tego czy są to ryby morskie czy też słodkowodne około 2-3 porcje ryb w ciągu tygodnia. Gatunki ryb różnią się pod względem zawartości tłuszczu, kwasów omega-3,



Kwasy omega 3 - nie zawsze zdrowe 
Kwasy omega 3 - nie zawsze zdrowe
09.01.2014

Kwasy omega 3 są jednym z najbardziej skoncentrowanych źródeł energii w pożywieniu. Są potrzebne organizmowi do budowy komórek, tkanek i narządów, a także do syntezy niektórych substancji. Kwasy omega 3 nie są syntezowane w organizmie człowieka, dlat



Jedzmy ryby morskie! 
Jedzmy ryby morskie!
11.06.2010

Obserwacja obcych nacji bywa kształcąca. Dowiedli tego skandynawscy naukowcy w latach 60., kiedy bacznie przyjrzeli się Eskimosom. Zauważyli, że mieszkańcy Grenlandii nie chorują na serce i nie doznają udarów mózgu mimo tłustego jedzenia (tkanka tłus