Dzisiaj jest: Poniedziałek, 25.05.2020 Imieniny: Urbana i Grzegorza



Ilość przepisów kulinarnych w serwisie: 5855

Dieta Magdaleny Stużyńskiej


Rozmiar tekstu: AAA
PDFDrukuj


Dieta Magdaleny Stużyńskiej


Założenia - dieta Dieta Magdaleny Stużyńskiej:
   Dostałam od koleżanki przepis na dietę księżycową. Spojrzałam i... schowałam do szuflady. Przypomniałam sobie o nim po latach, gdy zdarzyło mi się przybrać na wadze. Postanowiłam wypróbować tę dietę. Rezultaty były zaskakujące - bez wielkiego wysiłku schudłam 5 kilogramów. Podpowiadam: tę dietę najlepiej zacząć na urlopie, bo początkowo trochę osłabia organizm. Księżyc wywiera wpływ na wzrost roślin, obfitość plonów, płodność zwierząt, cykl miesięczny kobiet. Dzięki niemu schudniesz, nawet jeśli jesteś odporna na wszelkie diety.


Wystartuj 4 dni przed pełnią
- Każdy dzień zacznij od 1/2 l wody mineralnej, a potem aż do południa jedz tylko owoce, w dowolnej ilości.


Pierwszego dnia - świeżego ananasa,
drugiego - arbuza lub melona,
trzeciego - truskawki i suszone śliwki,
a czwartego - winogrona.
Oczyścisz organizm z toksyn i przygotujesz do właściwego odchudzania. Od południa możesz już jeść wszystko, co lubisz, ale licz kalorie, nie wolno Ci przekroczyć 1000!

- W dniu pełni zacznij właściwe odchudzanie. Będzie trwało dwa tygodnie, aż do nowiu. Pod wpływem ubywającego Księżyca łatwo pozbędziesz się nadwagi. Nadal licz kalorie, nie przekraczaj 1000.

- Teraz następne dwa tygodnie diety - od nowiu do pełni. Będziesz miała apetyt i chudła wolniej, dodaj więc do poprzednich kalorii jeszcze 200 - nie przekraczaj jednak 1200. Na pewno nie utyjesz i utrwalisz efekty diety.

Twoje księżycowe menu - propozycje
- Od pełni jedz na śniadania
- Pełnoziarniste pieczywo, chudy twarożek, płatki kukurydziane z odtłuszczonym mlekiem czy jogurtem, pij kawę i herbatę bez cukru.
- Na obiad i kolację proponujemy
- Filet z dorsza duszony lub gotowany na parze, rybę pieczoną w folii (na przykład pstrąga), pieczoną pierś indyka bez skórki, klopsiki z drobiu lub cielęciny gotowane na parze, zapiekankę warzywną, omlet, faszerowane warzywa, zupę jarzynową, sałatki, surówki, sezonowe warzywa, fasolkę szparagową, zupę z brokułów z ziołami, zupę krem z cukinii.

Unikaj - soli, słodyczy, alkoholu - oprócz czerwonego wytrawnego wina, limit to dwie lampki tygodniowo dla lepszego trawienia.

Dozwolone - wszystko inne, ale skrupulatnie licz kalorie.






Oceń artykuł:

Średnia ocena: 0.00 Ocen: 0

SONDA


Jakie są Twoje ulubione owoce morza?


Archiwum sond »

NOWOŚCI PRODUKTOWE

Czereśnie suszone Czereśnie suszone

Producent: Helio


W linii bakalii bez konserwantów firmy Helio pojawiła się kolejna nowość - suszone czereśnie. Produkt jest naturalnie suszony, a nie kandyzowany. Czereśnie to smak lata, który dzięki temu produktowi można t

WIĘCEJ



NOWOŚCI PRODUKTOWE

NOWOŚCI WYDAWNICZE

Nietolerancja pokarmowa Nietolerancja pokarmowa

Joanna Węglarowicz

Wydawnictwo: Joanna Węglarowicz


Zmagasz się z nietolerancjami pokarmowymi? Dokucza Ci brak możliwości czerpania przyjemności z jedzenia ulubionych potraw? Nie wiesz jak sobie z tym poradzić? Ta książka pomoże Ci zmierzyć

WIĘCEJ



NOWOŚCI WYDAWNICZE