Dzisiaj jest: Środa, 27.01.2021 Imieniny: Jana i Przybysława



Ilość przepisów kulinarnych w serwisie: 5861

ARTYKUŁY

Co to jest trening kardio? - korzyści i zalety 
Co to jest trening kardio? - korzyści i zalety
28.09.2014

Trening kardio (zwany też cardio) pozwala skutecznie pozbyć się nadwagi. Jeśli do zmiany w zakresie aktywności fizycznej dodamy zmianę dotychczasowego sposobu odżywiania, to efekt będzie murowany. Trening kardio jest skutecznym pogromcą tłuszczu, dla



Hula hop - korzyści z ćwiczeń 
Hula hop - korzyści z ćwiczeń
22.09.2014

Hula hop jest kojarzone raczej z zabawką niż narzędziem treningowym. Niemniej może przynieść równie duże korzyści, co profesjonalne akcesoria dla zawodowców. Od kilku lat panuje moda na kręcenie plastikową obręczą. Coraz więcej osób dbających o linię



Domowe sposoby na poprawę wyglądu włosów 
Domowe sposoby na poprawę wyglądu włosów
29.08.2014

Włosy są zbudowane głównie z keratyny oraz witamin i minerałów. Niedobór elementów budulcowych objawia się pogorszeniem ich wyglądu. Z pomocą przychodzą domowe, proste i tanie metody. Pożywienie jest jedynym źródłem dobrze przyswajalnych minerałów, w



Skakanka na zgrabną figurę i odchudzanie 
Skakanka na zgrabną figurę i odchudzanie
27.08.2014

Skakanka jest zabawką kojarzącą się z latami dzieciństwa. Współcześnie stała się też skutecznym sposobem na zredukowanie masy ciała. Nowoczesne skakanki z licznikiem kalorii i tradycyjne, proste akcesoria do ćwiczeń są dostępne w każdym sklepie sport



Ziołowe napary dla zdrowia i urody. Jak działają? Jak je przygotować? 
Ziołowe napary dla zdrowia i urody. Jak działają? Jak je przygotować?
17.08.2014

Ziołowe napary spożywane systematycznie i właściwie przygotowane są skutecznym i tanim sposobem na poprawę stanu zdrowia, skóry, włosów i paznokci. Przedstawiamy działanie najbardziej popularnych naparów i sposób ich przyrządzenia. Napar jest formą p



Domowe kosmetyki z produktów spożywczych 
Domowe kosmetyki z produktów spożywczych
25.07.2014

Drogerie oferują niezwykle bogatą gamę kosmetyków do każdego rodzaju skóry czy klientek w każdym wieku. Producenci prześcigają się w coraz to nowych recepturach, mieszaninach składników, które mają mieć na naszą skórę zbawienny wpływ, niezależnie od



Jak efektywnie spalić tkankę tłuszczową z brzucha? 
Jak efektywnie spalić tkankę tłuszczową z brzucha?
23.07.2014

Tkanka tłuszczowa ma tendencję do gromadzenia się na brzuchu. Podpowiadamy jak pozbyć się jej na dobre za pomocą diety, zdrowych nawyków i ćwiczeń. Tkanka tłuszczowa gromadząca się na brzuchu może prowadzić do otyłości, która jest przyczyną chorób me



Latem zadbaj o swój kręgosłup - praktykuj jogę! 
Latem zadbaj o swój kręgosłup - praktykuj jogę!
29.05.2014

Według statystyk 80% Polaków cierpi na bóle kręgosłupa, a co trzecie dziecko ma wady postawy. Dodatkowo, jak wynika z badania Instytutu PBS, zaledwie co piąty Polak zawsze stara się utrzymywać prawidłową postawę ciała i nie obciążać nadmiernie kręgos



Pielęgnuj skórę dietą. Jakie produkty wybierać i czego unikać ? 
Pielęgnuj skórę dietą. Jakie produkty wybierać i czego unikać ?
26.05.2014

Odwodnienie skóry jest to proces w którym woda wyparowuje z powierzchni skóry i jednocześnie z naskórka ubywa więcej wody, niż dociera z głębszych partii skóry. Proces ten prowadzi do tego, że skóra staje się matowa, szorstka i pozbawiona blasku. Moż



Ćwiczenia a odchudzanie. Jak wspomóc dietę treningiem? 
Ćwiczenia a odchudzanie. Jak wspomóc dietę treningiem?
20.05.2014

Każdy, kto stosuje program redukcji kalorii traci zarówno mięśnie, jak i tłuszcz. Gdy zmniejszenie kalorii będzie gwałtowne, to strata masy mięśniowej może wynieść nawet do 50% utraconej wagi. Strata mięśni może być zminimalizowana za pomocą odpowied



Tkanka tłuszczowa i jej wpływ na wydolność sportową 
Tkanka tłuszczowa i jej wpływ na wydolność sportową
06.05.2014

Zbyt duża masa ciała będąca rezultatem nagromadzenia się nadmiaru tkanki tłuszczowej bez wątpienia wpływa niekorzystnie w przypadku niemal każdej dziedziny sportu. Zaobserwowano negatywny wpływ nadmiaru tkanki tłuszczowej na siłę, szybkość, a także w



Napoje sportowe 
Napoje sportowe
28.04.2014

Na rynku produktów spożywczych mamy do czynienia z coraz większą dostępnością napojów przeznaczonych specjalnie dla osób, dla których intensywny wysiłek fizyczny jest nieodłącznym elementem każdego dnia. Jakie są właściwości takich napojów i kiedy i



Ćwiczenia a odwodnienie - na co uważać? 
Ćwiczenia a odwodnienie - na co uważać?
22.04.2014

Ćwiczenia powodują zwiększenie pragnienia, ponieważ prowadzą do utraty płynów poprzez pot i wydychanie pary wodnej. Ilość płynów utraconych przez organizm może być duża. Jeżeli nie uzupełnia się strat, ryzyko odwodnienia znacząco wzrasta, co wywiera



HMB - co to jest i jak działa? 
HMB - co to jest i jak działa?
18.04.2014

HMB jest produkowany przez organizm z aminokwasu leucyny. Znajduje się w grejpfrutach, rybach i glonach. Pierwsze suplementy zawierające HMB pojawiły się w połowie lat 90. Pomaga zmniejszać uszkodzenia mięśni, budować mięśnie po ćwiczeniach i naprawi



Prohormony - co warto o nich wiedzieć 
Prohormony - co warto o nich wiedzieć
15.04.2014

Prohormony są związkami słabych steroidów androgennych zawierającymi androstendion i tzw. DHEA. Posiadają zdolność do przekształcenia się w testosteron. Wspomagają produkcję tego hormonu, stąd zwiększają jego poziom w organizmie, przyczyniając się do



Kreatyna w diecie - jak działa? 
Kreatyna w diecie - jak działa?
09.04.2014

Kreatyna jest białkiem złożonym z trzech aminokwasów, jakimi są arginina, metionina i glicyna. Występuje naturalnie w ludzkim organizmie, a także w mięsie i rybach. W ostatnich latach kreatyna stała się bardzo popularnym suplementem. W ludzkim organi



Preparaty z BCAA - korzyści i zagrożenia 
Preparaty z BCAA - korzyści i zagrożenia
02.04.2014

BCAA są grupą trzech rozgałęzionych aminokwasów, jakimi są walina, izoleucyna i leucyna. Stanowią 30% białka mięśniowego. Mają zdolność do zmniejszania rozpadu białek podczas intensywnych ćwiczeń, niemniej nie przynoszą większych korzyści niż supleme



Potrzeby białkowe organizmu - jak je zaspokoić? 
Potrzeby białkowe organizmu - jak je zaspokoić?
27.03.2014

Białka pełnią istotną rolę w zakresie poprawy wydolności sportowców. Do niedawna uważano, że proteiny są głównym źródłem siły i energii. Obecnie są obok węglowodanów drugim najważniejszym elementem diety osób, które uprawiają sport. Białka tworzą czę



Ładowanie węglowodanami - zwiększ efekty ćwiczeń 
Ładowanie węglowodanami - zwiększ efekty ćwiczeń
24.03.2014

Ładowanie węglowodanami jest metodą, która została opracowana w latach sześćdziesiątych dwudziestego wieku, służącą do zwiększania zapasów glikogenu mięśniowego, a zatem poprawy wydolności. W normalnych warunkach organizm jest w stanie zgromadzić ok.



Co i kiedy jeść przed i po treningu 
Co i kiedy jeść przed i po treningu
21.03.2014

Pora spożycia posiłku, jego wartość odżywcza i wielkość mają wpływ na wydolność podczas ćwiczeń. Ostatni pokarm należy spożyć około 2-4 godziny przed treningiem, aby żołądek mógł strawić pokarm. Wydolność organizmu podczas ćwiczeń o intensywnej lub u



  | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |