Dzisiaj jest: Niedziela, 12.07.2020 Imieniny: Jana i Gwalberta



Ilość przepisów kulinarnych w serwisie: 5856

Forum dyskusyjne

Forum - Wasze sukcesy w odchudzaniu



powrót

13 kg mniej jest możliwe!

AnnaM2




Dołączyła: 04.12.2019
Posty: 1

Chciałam podzielić się z wami mogą historią. Może kogoś zainspiruje do pozbycia się zbędnych kilogramów. Po pierwsze pokochajcie siebie takimi jakimi jesteście! To właśnie sprawiło, że zaczęłam chudnąć. Wcześniej wmawiałam sobie, że zawsze będę gruba i brzydka i nie mogłam się zmotywować do straty tych kilogramów. Teraz wiem, że byłam w błędzie. Jak siebie zaakceptowałam to w końcu zaczęłam chudnąć i miałam większą motywację.

Po pierwsze nie wierzcie w żadne diety cud. Zacznijcie jeść częściej (minimum 5 posiłków dziennie), ale w mniejszych porcjach. Mi się udało. Po takim jedzeniu nie chce mi się jeść mocno. Jak tylko widzę, że minęły moje 3 godziny od razu zaczynam szukać czegoś do jedzenia. I nie wybieram od razu słodyczy czy słodkich bułek. Choć przyznam, że często zjadam coś słodkiego, jak długo nie jem to potem się rzucam na słodycze a nie o to chodzi.

Po drugie znajdźcie jakieś hobby związane z ruchem. Kolega mi podpowiedział, żebym kupiła sobie rower i zaczęła jeździć. I tak zrobiłam, wybrałam rower i najpierw co jakiś czas, potem codziennie wsiadałam na niego. Teraz nie umiem inaczej, tylko zima sprawia, że muszę pomyśleć o jakimś zastępstwie. Ale póki nie będzie śniegu będę dalej jeździła rowerem do pracy. W końcu ruch to zdrowie :)

I w ten sposób w półtora roku udało mi się bez większego wysiłku zgubić aż 13 kg. Pewnie niektóre z was powiedzą, że to długo, jednak z perspektywy czasu nie. Szybko zleciało. Także dziewczyny, głowa do góry i powodzenia!


madam




Dołączył: 06.05.2020
Posty: 6


Super wynik! Nie jedna kobieta (i mężczyzna) by Ci pozazdrościła. 

Nie sztuka zgubić 13 kilogramów w kilka tygodni - sztuka SKUTECZNIE schudnąć bez efektu jojo i utrzymać osiągnięty wynik. Zamiast porywać się diety cud, lepsze efekty (długotrwałe) można osiągnąć powoli wprowadzająć drobne zmiany w żywieniu i trybie życia.  

Co do aktywności fizycznej tutaj również cenna uwaga - tak jak z dietą, zamiast robić coś na siłę warto znaleźć aktywność, którą się pokocha i która będzie codziennym rytuałem.

Jeszcze raz - Gratulacje - taki wynik może przydać się do zmotywowania innych - choćby z najbliższego otoczenia :)  

:)