Dzisiaj jest: Wtorek, 19.03.2024 Imieniny: Józefa i Bogdana



Ilość przepisów kulinarnych w serwisie: 5865

Forum dyskusyjne

Forum - Przywitaj się i przedstaw


«   | 1 | 2 |  

powrót

Witam Wszystkich

kasianoni




Skąd: Polska
Dołączył: 09.08.2009
Posty: 1

Witam wszystkich forumowiczów. Pozdrowionka z Katowic.
Kasia
Sok z egoztycznego owocu Noni wzmocni i oczysci twój organizm

Olesia




Skąd: Warszawa
Dołączyła: 17.08.2009
Posty: 12

Przepisy: 14


Witam wszystkich i pozdrawiam

Pochodzę i mieszkam w Warszawie. Jest miłośniczką zdrowego odżywiania się zarówno przez dorosłych jak i dzieci (mam jedną córeczkę). Jestem księgową.

Wojt




Skąd: Bydgoszcz
Dołączył: 29.08.2009
Posty: 18

Witam wszystkich forumowiczów

Jestem Bydgoszczaninem z krwi i kości. Jestem studentem medycyny konwencjonalnej, ale jednocześnie otwartym na osiągnięcia i dokonania medycyny mniej konwencjonalnej.

Kruszynka




Skąd: Zamość
Dołączyła: 22.01.2010
Posty: 55

Przepisy: 21


Serdecznie witam wszystkich. Mam nadzieję, że szybko zaaklimatyzuję się w grupie forumowiczów.
Jestem fanką zdrowego odżywiania i chciałabym poprzez forum poszerzać swoją wiedzę.
The Truth Is Out There

kasik




Skąd: Koszalin
Dołączyła: 14.02.2011
Posty: 6

Witam wszystkich serdecznie z Koszalina, babeczka po intensywnej ale bardzo zdrowej redukcji wagi. Serdecznie pozdrawiam wszystkie Kasie na forum

Kasia M.

justi




Dołączyła: 15.05.2011
Posty: 3

Witam wszystkich
Nazywam się Justyna mieszkam, pracuje w Łodzi.Rok temu postanowiłam schudnąć kilka kilogramów, miałam nie jednokrotnie chwile słabości i zwątpienia jednak udało się schudłam ok 20 kg.Na chwile obecną warzę 62 kg przy wzroście 176 cm. Idealna waga do której dążę to 59/60kg.Dołączam się do Was ponieważ temat odchudzania, zdrowej żywności jest mi bliski i wiem, że forum to jest odpowiednim miejscem do rozmów i pogłębiania wiedzy w tym zakresie.
Pozdrawiam Wszystkich Forumowiczów;-)

Nemezis




Skąd: Wrocław
Dołączyła: 23.02.2012
Posty: 6