Dzisiaj jest: Czwartek, 28.05.2020 Imieniny: Augustyna i Jaromira



Ilość przepisów kulinarnych w serwisie: 5855

Forum dyskusyjne


powrót
Wszystkie posty użytkownika madam
madam




Dołączył: 06.05.2020
Posty: 6


Super wynik! Nie jedna kobieta (i mężczyzna) by Ci pozazdrościła. 

Nie sztuka zgubić 13 kilogramów w kilka tygodni - sztuka SKUTECZNIE schudnąć bez efektu jojo i utrzymać osiągnięty wynik. Zamiast porywać się diety cud, lepsze efekty (długotrwałe) można osiągnąć powoli wprowadzająć drobne zmiany w żywieniu i trybie życia.  

Co do aktywności fizycznej tutaj również cenna uwaga - tak jak z dietą, zamiast robić coś na siłę warto znaleźć aktywność, którą się pokocha i która będzie codziennym rytuałem.

Jeszcze raz - Gratulacje - taki wynik może przydać się do zmotywowania innych - choćby z najbliższego otoczenia :)  

» przejdź do wątku
:)

madam




Dołączył: 06.05.2020
Posty: 6



Pustelniczka napisał/a:


Bodykox napisał/a:

W zasadzie jeśli o soki chodzi, to według mnie lepiej postawić na te warzywne, ponieważ nie mają zbyt dużo cukru. W przypadku owoców różnie jednak bywa.
No właśnie tutaj mam zagwozdkę. Mam ochotę na taki soczek owocowy ale co z tym cukrem? Szukam przepisów w internecie i po wpisaniu frazy "bez cukru" pojawiają się po prostu przepisy na niesłodzone koktajle a przecież nie o to mi chodzi. Szkoda, że tak mało przepisów ma tabelę BTW a jak już się taki znajdzie to trzeba go kupić w formie e-booka :p
Podsunęłaś mi pomysł na ciekawy artykuł, który pewnie trafi w gusta odbiorców. Tak się składa, że piszę dla jednego z portali o żywieniu, więc zaproponuję, że mogę przygotować artykuł o koktajlach warzywno-owocowych wraz z wartości makroskładników. A że sezon się zbliża i uwielbiam soki to będziesz dla mnie czysta przyjemność. 
» przejdź do wątku
:)

madam




Dołączył: 06.05.2020
Posty: 6


Yoga, medytacja, znalezienie czasu na własne hobby, podczas, którego odrywamy myśli od codziennych problemów. 
» przejdź do wątku
:)

madam




Dołączył: 06.05.2020
Posty: 6


Jeśli chcesz zdrowo przytyć tj. nabrać masy mięśniowej to aktywność fizyczna będzie niezbędna. Nabranie tkanki tłuszczowej mija się z celem - nie jest ani estetyczne, ani tym bardziej zdrowe. 

 Jeśli należysz do osób, którym ciężko przybrać na wadze tzw. hard-gainerów, to najłatwiej podbić kaloryczność diety tłuszczami - oliwa z oliwek, awokado, nasiona, orzechy, tłuste ryby, olej kokosowy.

 Co do zdrowych produktów to korzystaj z warzyw owoców, zdrowych źródeł węglowodanów: ryż, makaron i pieczywo pełnoziarniste, ziemniaki, płatki owsiane, kasze, rośliny strączkowe. Białko: jaja, mięso, twaróg, ryby, owoce morza. Na bazie wymienionych produktów zbudujesz smaczną i zdrowa dietę. 

» przejdź do wątku
:)

madam




Dołączył: 06.05.2020
Posty: 6


Jeśli dosładzam - a od wielu lat nie czuję zbytniej potrzeby słodkiego smaku - to dodaję miodu lub owoce. Do owsianki polecam jagody Goji - dość słodki owoc, a do tego w 30 gramach otrzymujemy ok. 20% dziennego zapotrzebowania na witaminę C i 170% na witaminę A. (fdc.nal.usda.gov/fdc-app.html#/food-details/411521/nutrients). Słodziki i cukier u mnie są w jednej grupie - przetworzonych produktów, których staram się maksymalnie unikać. 

» przejdź do wątku
:)

madam




Dołączył: 06.05.2020
Posty: 6


Temat olejku kokosowego jako niezdrowego też gdzieś mi przemknął, ale nadaj utrzymuję, że jest to zdrowe źródło tłuszczów, jeśli oczywiście są one zrównoważone z tłuszczami nienasyconymi - np. oliwą z oliwek. Podobnie z żółtkami jaj - ważna jest ich ilość w dziennym bilansie. 

» przejdź do wątku
:)