Dzisiaj jest: Poniedziałek, 05.12.2022 Imieniny: Kryspina i Saby



Ilość przepisów kulinarnych w serwisie: 5864

Forum dyskusyjne

Forum - Indeks i ładunek glikemiczny



powrót

PIWO. DIETA. OTYŁOŚć. EFEKT JO-JO. ANDROPAUZA. CHOLESTEROL.

WiktoriaBLAND




Skąd: Chorzów
Dołączyła: 01.05.2009
Posty: 37

__________________________________________________________________

PIWO. ETYMOLOGIA. ♥♥♥♥♥

 

BH.236.

MOTTO: PIWO, TO  OCZYWISTOŚĆ. :lol: *****

 

WIKIPEDIA:

Piwo; najstarszy i najczęściej spożywany napój alkoholowy oraz trzeci po wodzie i herbacie najbardziej popularny napój na świecie. W znaczeniu ogólnym piwo to każdy napój otrzymany w wyniku enzymatycznej hydrolizy skrobi i białek zawartych w ziarnach zbóż i poddany fermentacji alkoholowej. W węższym znaczeniu pod pojęciem piwa rozumie się zawierający alkohol i dwutlenek węgla napój otrzymany w wyniku fermentacji alkoholowej wody, słodu i chmielu przy użyciu wyselekcjonowanych szczepów drożdży. Słód używany do produkcji piwa powstaje w procesie słodowania jęczmienia, rzadziej pszenicy lub żyta, który polega na moczeniu ziarna, kiełkowaniu, a następnie wysuszeniu. Efektem zacierania oraz filtracji słodu jest brzeczka, która wraz z chmielem poddawana jest warzeniu czyli gotowaniu, a następnie fermentacji alkoholowej przy użyciu drożdży piwowarskich.

 

IRL KRAKÓW:

Wymieniony wyżej napój (piwo) zawsze wzbudza kontrowersje, lecz u Nich liczą się wyłącznie badania. Zawartość tłuszczu w tym napoju to 0%, czyli od tłuszczu nie utyjemy, bo go nie ma. Węglowodany są, ale jest ich bardzo mało i są to tzw. NISKIE  WĘGLOWODANY  TJ. DO  26%  WZROSTU, zatem wzrost poziomu cukru we krwi po ich spożyciu, nigdy nie przekracza: piwo jasne do 8% wzrostu. Każdy kto zechce, może sobie te wzrosty sprawdzić własnym glukometrem i nie jest to trudne.

 

PROBLEM  MOŻE  WYSTĄPIĆ,  DOPIERO  W  PRZYPADKU  KUMULACJI  TOKSYN:

Tj. gdy wypijamy więcej niż 0,5 litra takiego napoju dziennie. W przeciwnym razie przy mniejszym spożyciu nasze laboratorium (wątroba) radzi sobie neutralizując tę małą ilość toksyn skutecznie. Wobec tego napój ten nie może być zalecany, nie musi być zakazany i dlatego też klasyfikuje się go jako dozwolony. Odnośnie konsumpcji to ostatnie słowo, co oczywiste należy zawsze do naszego lekarza rodzinnego.

 

PUENTA:

Piwo to napój po którym się nie tyje, czyli biologiczne realia. Należy jednak wykluczyć ze swojego jadłospisu tzw. WYSOKIE  WĘGLOWODANY  TJ. OD  26.01%  WZROSTU, niezdrowe dla człowieka. *****

 

NIEPRAWDY  BIOLOGICZNE  ORAZ  PUSTE  FRAZESY:

O piwie i nie tylko o piwie, rozpowszechniają jedynie Spece od tzw. Indeksu Glikemicznego, a to dlatego, że nic nie badali, nie znają glukometru, również nie czytali książek ze szkoły podstawowej (biologia 4 klasa) czyli plotą i plotą, wydając książkę za książką o tym Indeksie Glikemicznym. Kłamią. Omiń.

 

GOŁYM  OKIEM  WIDAĆ,  ŻE  CI  SPECJALIŚCI  OD  IG,  CYNICZNIE  I  BEZCZELNIE:

Potwierdzają nieprawdy biologiczne, które sami głoszą ośmieszjąc się przy tym skutecznie.

 

PRZECIEŻ  DO  NICH,  NIE  MOŻESZ  ZADZWONIĆ,  BO  NIE  MA  GDZIE:

Nie masz kogo zapytać, o te wpisy w Internecie,  dziesiątki sprzecznych ze sobą tabel, dlaczego? To proste uciekają przed prawdą bo mówią kłamstwa, oszczerstwa i Ich nigdzie nie ma. Do instytutu: IRL  KRAKÓW, zawsze możesz zadzwonić bo są to żywi, realni naukowcy nie poddani jakimkolwiek naukowym reżimom czyli lekko, łatwo mówią prawdy biologiczne, które zbadali (1970-2014). Warto.

 

NALEŻY  TAKŻE  DOSTOSOWAĆ  SIĘ  DO  WSKAZÓWEK  DIETETYCZNYCH:

I realizować plan odżywiania własnego organizmu w oparciu o produkty zawarte w tabelach wg prozdrowotnej, odchudzającej i antycukrzycowej klasyfikacji tzw. INDEKS  ŻYWIENIOWY  TJ. IŻ  PRODUKTU. Jest to łatwe i smacznie równocześnie. Oryginalne przepisy.

 

KOD  7  TJ.  BIAŁKA,  TŁUSZCZE,  WĘGLOWODANY,  WITAMINY,  SKŁADNIKI  MINERALNE,  BŁONNIK,  WODA:

Wymienione substancje są niezbędne do tego, by nasz organizm funkcjonował prawidłowo, komórki odpowiednio się tworzyły i regenerowały, w przeciwnym bowiem razie nowo powstające, są coraz gorszej jakości, w wyniku czego dochodzi najpierw do dolegliwości, następnie do rozlicznych chorób, szybkiej starości, aż w końcu do przedwczesnej śmierci. Długość życia komórek jest zróżnicowana np. leukocyty (białe krwinki) żyją około 10 dni, niektóre kubki smakowe na języku tylko kilka godzin, komórki mięśni kilka miesięcy, a komórki kości żyją aż 7-8 lat. W naszym organizmie następuje ciągły proces odnawiania się, czyli odbudowy. Aby mógł on przebiegać racjonalnie, musi być dostarczony materiał do budowy tychże komórek. Materiałem są oczywiście związki pokarmowe i składniki odżywcze, pozyskiwane przez nasz organizm wraz ze zjadanym pożywieniem.

 

CHLEB  TYPU  KR-IRL,  JEST  W  CHWILI  OBECNEJ  NAJBARDZIEJ  WARTOŚCIOWYM  PRODUKTEM  ŻYWIENIOWYM  DLA  CZŁOWIEKA  NA  PLANECIE  ZIEMIA:

80% Energii (niskie węglowodany), antyotyłościowy (bardzo syci), antycukrzycowy (poziom cukru do 26% wzrostu). W całych swoich dziejach ludzkość (7 mld), nie stworzyła dotąd tak wartościowego i biologicznie wzorcowego produktu żywieniowego.

 

W  ODŻYWIANIU  PODSTAWOWYM  ZAŁOŻENIEM  JEST  TO  CO  JEMY,  A  NIE  O  KTÓREJ  GODZINIE  I  W  JAKICH  PORCJACH:

Organizm zakodowany jest genetycznie tak, aby oddziaływać na spożyty produkt żywnościowy adekwatnie co do składu tego produktu i wobec którego poszczególne narządy organizmu wykonują; zaprogramowane ewolucyjnym życiem na Ziemi reakcje (wyuczone przez miliony lat). Nieistotnym czynnikiem jest godzina, a pomniejszym ilość spożywanego pokarmu: liczy się zawsze skład pierwiastkowy „produktu” zjedzonego przez człowieka. Wszystkie czynniki inne niż skład mają znaczenia drugorzędne i można je nawet wstępnie pominąć. P. S. Pora spożywania posiłków nie jest istotna, a ich objętość powinna być uzależniona od indywidualnych potrzeb organizmu.

 

KONKLUZJA  FINALNA:

Ilość żywności należy bezwzględnie dostosować do trybu życia, czyli zapotrzebowania energetycznego własnego organizmu. Najistotniejszym stabilizatorem wyrównywania braków energii u człowieka jest bez wątpienia tzw. CHLEB  TYPU  KR-IRL. Wskazana jest także zasadotwórcza cytryna ok. 2,5-4 sztuk / 24h. Sok z cytryny neutralizuje kwasowość soków trawiennych pustego żołądka zmniejszając łaknienie.

 

ZOBACZ  TAKŻE; CUKRZYCA  TYPU  2, WG: IRL KRAKÓW.

Książka, pt. PORADNIK  ŻYWIENIOWY  CZŁOWIEKA  W  XXI  WIEKU. :cool: *****

Wydanie (3): zaktualizowane i uzupełnione. 

Skrót adresu strony w Internecie: INSTYTUTIRL.

ADRES: http://www.instytutirl.com.pl/

 

BH.236.

ENGLISH  VERSION: http://www.instytutirl.com.pl/index9.php

 

Biologia, medycyna.


__________________________________________________________________

236.001. 6,86 KB. Piwo jasne. Wykres IRL KRAKÓW... NISKIE WĘGLOWODANY TJ. DO 26% WZROSTU... GLUKOZA NATURALNA... INDEKS ŻYWIENIOWY TJ. IŻ PRODUKTU....JPG



236.005. Kara i wychowanie... NISKIE WĘGLOWODANY TJ. DO 26% WZROSTU... GLUKOZA NATURALNA... INDEKS ŻYWIENIOWY TJ. IŻ PRODUKTU....JPG



REALIA. http://ww.kif.pl/forum/viewtopic.php?t=595872&f=12

Vitalia PL
samsmak




Dołączyła: 12.10.2012
Posty: 7

WiktoriaBLAND napisał/a:

BH.236.
MOTTO: Piwo, to oczywistość !! :lol:

WIKIPEDIA:
Piwo; najstarszy i najczęściej spożywany napój alkoholowy oraz trzeci po wodzie i herbacie najbardziej popularny napój na świecie. W znaczeniu ogólnym piwo to każdy napój otrzymany w wyniku enzymatycznej hydrolizy skrobi i białek zawartych w ziarnach zbóż i poddany fermentacji alkoholowej. W węższym znaczeniu pod pojęciem piwa rozumie się zawierający alkohol i dwutlenek węgla napój otrzymany w wyniku fermentacji alkoholowej wody, słodu i chmielu przy użyciu wyselekcjonowanych szczepów drożdży.
Słód używany do produkcji piwa powstaje w procesie słodowania jęczmienia, rzadziej pszenicy lub żyta, który polega na moczeniu ziarna, kiełkowaniu, a następnie wysuszeniu. Efektem zacierania oraz filtracji słodu jest brzeczka, która wraz z chmielem poddawana jest warzeniu czyli gotowaniu, a następnie fermentacji alkoholowej przy użyciu drożdży piwowarskich.

IRL KRAKÓW:
Wymieniony wyżej napój zawsze wzbudza kontrowersje, lecz u Nich liczą się wyłącznie badania. Zawartość tłuszczu w tym napoju to 0%, czyli od tłuszczu nie utyjemy, bo go nie ma. Węglowodany są, ale jest ich bardzo mało i są to tzw. NISKIE węglowodany, tj. do 26% wzrostu czyli wzrost poziomu cukru we krwi po ich spożyciu, nigdy nie przekracza: piwo jasne do 8% wzrostu. Każdy kto zechce, może sobie te wzrosty sprawdzić własnym glukometrem i nie jest to trudne !!

PROBLEM MOŻE WYST?PIć, DOPIERO W PRZYPADKU KUMULACJI TOKSYN:
Tj. gdy wypijamy więcej niż 0,5 litra takiego napoju dziennie. W przeciwnym razie przy mniejszym spożyciu nasze laboratorium (wątroba) radzi sobie neutralizując tę małą ilość toksyn SKUTECZNIE. Wobec tego napój ten nie może być ZALECANY, nie musi być ZAKAZANY i dlatego też klasyfikuje się go jako DOZWOLONY. Odnośnie konsumpcji to ostatnie słowo, co oczywiste należy zawsze do naszego lekarza rodzinnego.

PUENTA:
PIWO, to napój po którym się nie tyje, czyli biologiczne REALIA !! *

NIEPRAWDY BIOLOGICZNE ORAZ PUSTE FRAZESY:
O piwie i nie tylko o piwie, rozpowszechniają jedynie SPECE od tzw. Indeksu Glikemicznego, a to dlatego, że nic nie badali, nie znają glukometru, również nie czytali książek ze szkoły podstawowej (biologia 4 klasa) czyli plotą i plotą, wydając książkę za książką o tym Indeksie Glikemicznym. Kłamią. OMIń !!

GOŁYM OKIEM WIDAć, ŻE CI SPECJALIŚCI OD IG, CYNICZNIE I BEZCZELNIE:
Potwierdzają Nieprawdy BIOLOGICZNE, które sami głoszą OŚMIESZAJ?C się przy tym skutecznie.

PRZECIEŻ DO NICH, NIE MOŻESZ ZADZWONIć, BO NIE MA GDZIE:
Nie masz kogo zapytać, o te wpisy w Internecie, dziesiątki sprzecznych ze sobą tabel, dlaczego ? To proste uciekają przed prawdą bo mówią kłamstwa, piszą oszczerstwa i Ich nigdzie nie ma; jednak PROKURATURA zna IP komputerów. Do krakowskiego IRL KRAKÓW, zawsze możesz zadzwonić bo są to żywi, realni naukowcy nie poddani żadnym naukowym reżimom czyli lekko, łatwo omawiają PRAWDY biologiczne, które zbadali. Warto !!

ZOBACZ TEŻ; NISKIE węglowodany, wg: IRL KRAKÓW.
Książka, pt._______: PORADNIK ŻYWIENIOWY człowieka w XXI wieku. :cool:
Wydanie drugie: zaktualizowane i uzupełnione. ***
Skrót adresu strony w Internecie_______: INSTYTUTIRL
ADRES_______: http://www.instytutirl.com.pl/

BH.236.
ENGLISH VERSION: http://www.instytutirl.com.pl/index9.php

popieram tak trzymać

tgr




Dołączyła: 19.12.2012
Posty: 1

Dodam, że w tekście http://www.odzywianie.info.pl/kalorie-w-alkoholach.html
napisana jest nieprawda:

"Jeszcze kilka słów o tzw. "mięśniu piwnym". Wszystko przez wysoki indeks i ładunek glikemiczny pochodzący z maltozy (węglowodanu) - węglowodanu obecnego w piwie. Wysoki indeks i ładunek glikemiczny powoduje, że wzmaga się gwałtownie apetyt i wówczas najczęściej sięgamy po kojarzone jako dodatek do piwa kaloryczne przekąski - orzeszki, chipsy, paluszki."

Maltoza jest w całości fermentowana przez drożdże tak jak wszystkie inne cukry proste. Jedyne cukry, które nie są fermentowane przez drożdże to cukry złożone - dekstryny.

queensaba




Skąd: Włocławek
Dołączyła: 18.09.2009
Posty: 26

Przepisy: 33





tgr napisał/a:
Maltoza jest w całości fermentowana przez drożdże tak jak wszystkie inne cukry proste. Jedyne cukry, które nie są fermentowane przez drożdże to cukry złożone - dekstryny.


To z czego wynika tak wysoki Indeks i Ładunek glikemiczny dla piwa jeśli nie ma w nim już maltozy ? Dekstryny nie są słodkie więc nie mogą mieć tak wysokiego IG i ŁG.

Z moich źródeł wynika, że piwo zawiera spore ilości maltozy bo aż 3-5 g na każde 100 ml. Ponadto w zawartości maltozy królują piwa Strong, zaś najmniejsze wartości możemy spotkać w piwach lekkich typu pilzneńskiego.



edek123




Skąd: kraków
Dołączył: 27.06.2014
Posty: 233

aukowcy od dawna badają piwoszy i wpływ ich ulubionego trunku na ludzki organizm. Okazuje się, że piwo wcale nie jest tak szkodliwe, jak powszechnie myślano. Dokładnych badań podjęli się greccy naukowcy, którzy zbadali 17 mężczyzn w wieku około 30 lat.

Grupa badawcza miała za zadanie wypić niecałe pół litra piwa na głowę. Po wypiciu ochotnicy zostali dokładnie zbadani. Naukowcy odkryli, że taka ilość piwa pozytywnie wpływa na elastyczność ścianek naczyń krwionośnych i krążenie krwi nawet do 3 godzin od spożycia. Co ciekawe, piwo bezalkoholowe nie wykazuje takich właściwości.

Cieszyć się z tego mogą jednakże tylko amatorzy ciemnego piwa, które korzystniej wpływa na zdrowie piwoszy. Jasne piwo działa już nieco słabiej. Przyczyną może być proporcja alkoholu i przeciwutleniaczy. 

Analizując uzyskane wyniki naukowcy uważają, że spożywanie umiarkowanych ilości piwa, zwłaszcza ciemnego, może obniżać ryzyko zawału serca i udaru mózgu nawet o 30 procent.

Warto więc zachowywać umiar w piciu piwa, gdyż pite w skromnych ilościach może nam pomóc, lecz jego nadmiar zdecydowanie szkodzi. Piwo jest kaloryczne - pół litra piwa jasnego pełnego zawiera ok. 200?250 kcal (tyle samo co pół litra soku owocowego lub mleka). Zawarty w nim alkohol może uszkadzać wątrobę i trzustkę. Stanowi też zagrożenie dla kobiety ciężarnej oraz dla prawidłowego rozwoju płodu. Zatem kobiety w ciąży nie powinny w ogóle spożywać piwa zawierającego alkohol. 

Piwo może być doskonałym napojem przy grillu czy rozgrzewać nas w mroźne wieczory. Doceniajmy więc zalety piwa, ale pamiętajmy też o jego niekorzystnym wpływie, gdy przesadzimy z ilością wychylanych kufli czy puszek.

cofnąć się by wziąć rozbieg

klarun




Dołączył: 19.08.2014
Posty: 66


W małych ilościach na pewno nie jest szkodliwe, ale nie mówcie mi, że po nim się nie tyje.  Jest wysokokaloryczne, wino i wódka też;)

Manastazja




Dołączył: 19.11.2014
Posty: 10


Ciekawe jaka jest prawda - jedni mówią że piwo nie tuczy, inni że wspomaga apetyt, jeszcze inni że samo w sobie jest kaloryczne - zatem jeśli ktoś lubi piwo a chce dbać o dietę, to może się w tym wszystkim trochę pogubić ;) sama nie ogarniam ...

Adam Slownik




Skąd: Warszawa / Kalisz
Dołączył: 17.06.2015
Posty: 245


inni mowia ze pomaga na zdrowie :)
Doradzę w zdrowej suplementacji http://sklep.kenayag.com.pl

Bodykox




Dołączył: 01.04.2015
Posty: 447

Pomógł: 2



Zrobiłem kiedyś test i piwo wcale nie okazało się takie złe jak ludzie uważają. Co prawda jest kaloryczne, ale nie do tego stopnia, aby znacząco zaburzyć funkcjonowanie organizmu.
hardcorowo