Dzisiaj jest: Wtorek, 26.05.2020 Imieniny: Filipa i Pauliny



Ilość przepisów kulinarnych w serwisie: 5855


WYNIKI WYSZUKIWANIA

Cellulit wodny i tłuszczowy - ćwiczenia, masaże i zabiegi 
Cellulit wodny i tłuszczowy - ćwiczenia, masaże i zabiegi
28.10.2015

Cellulit jest problemem większości kobiet. Walka z objawami pomarańczowej skórki nie zawsze kończy się sukcesem. Przyczyną porażki może być niewłaściwe zdiagnozowanie cellulitu, a co za tym idzie wybór nieodpowiednich środków. Cellulit tłuszczowy wym



10 sposobów na rozstępy - ćwiczenia i zabiegi kosmetyczne 
10 sposobów na rozstępy - ćwiczenia i zabiegi kosmetyczne
13.10.2015

Rozstępy są obok cellulitu jednym z głównych problemów estetycznych kobiecego ciała. Mają one postać prążków widocznych na skórze. Wśród metod zwalczania rozstępów można wyróżnić dietę, stosowanie preparatów, a także ćwiczenia i zabiegi kosmetyczne.



Kosmetyki poprawiające efekty ćwiczeń - skuteczna pomoc czy chwyt marketingowy? 
Kosmetyki poprawiające efekty ćwiczeń - skuteczna pomoc czy chwyt marketingowy?
26.09.2015

Na rynku kosmetycznym jest dostępnych wiele kosmetyków, których zadaniem jest poprawa efektywności ćwiczeń modelujących sylwetkę. Zawierają one szereg różnych składników, a ich ceny wahają się od kilkunastu do kilkuset złotych. Producenci podkreślają



Total Body Condition - co to jest? Kto może trenować? 
Total Body Condition - co to jest? Kto może trenować?
28.08.2015

Total Body Condition (TBC) jest treningiem uznawanym za odmianę aerobiku. Podstawową cechą TBC jest uaktywnienie mięśni całego ciała poprzez dobranie odpowiedniego zestawu ćwiczeń. System treningowy zakłada wykonywanie ćwiczeń w intensywnym, szybk



Circuit czyli trening obwodowy - jak wpływa na organizm? 
Circuit czyli trening obwodowy - jak wpływa na organizm?
06.08.2015

Trening obwodowy określany również jako Circuit jest polecany szczególnie osobom oczekującym od aktywności fizycznej jak najszybszych rezultatów. Trening obwodowy bardzo dobrze dostosowuje się do potrzeb indywidualnych. Circuit umożliwia uzyskanie wy



Dbaj o zdrowe nogi - proste ćwiczenia usprawniające krążenie 
Dbaj o zdrowe nogi - proste ćwiczenia usprawniające krążenie
22.06.2015

Układ krwionośny jest zamkniętym systemem naczyń tworzonym przez tętnice, żyły i naczynia włosowate. Ich zadaniem jest nieustanne transportowanie krwi w organizmie. Tętnice są naczyniami krwionośnymi, którymi krew płynie od serca do obwodu. Rozgałęzi



W zdrowym ciele zdrowy duch - jak poprawić kondycję fizyczną? 
W zdrowym ciele zdrowy duch - jak poprawić kondycję fizyczną?
05.06.2015

O tym, że w zdrowym ciele zdrowy duch wiedzieli już starożytni Grecy. Minęło ponad 2000 lat, a przysłowie nie straciło na aktualności. Wyraża ono jedną z ważnych cech ludzkiego organizmu. Organizm człowieka został przystosowany do aktywnego stylu życ



Prawidłowa kolejność ćwiczeń 
Prawidłowa kolejność ćwiczeń
21.03.2015

Prawidłowa kolejność ćwiczeń w czasie treningu jest ważna z punktu widzenia skuteczności aktywności fizycznej. Większość osób, które systematycznie ćwiczą nie korzysta z pomocy trenera. Poniżej znajdują się cenne wskazówki, które pomogą w zwiększeniu



Pilates - zalety i wady 
Pilates - zalety i wady
30.01.2015

Pilates uchodzi do jednych z najskuteczniejszych sposobów na utrzymanie dobrej kondycji i smukłej sylwetki. Pierwsze zestawy treningowe zostały opracowane przez Józefa Huberta Pilatesa w dwudziestym wieku. Głównym zadaniem ćwiczeń Pilates miały być z



Callanetics - co to jest i jak ćwiczyć? 
Callanetics - co to jest i jak ćwiczyć?
07.01.2015

Callanetics jest bardzo efektywnym treningiem modelującym sylwetkę. Pierwsze efekty wykonywania ćwiczeń w połączeniu z wprowadzeniem zdrowej diety są widoczne już po około dwóch tygodniach systematycznych treningów. Trening callanetics obejmuje rozgr



Core trening. Co to jest? Jak ćwiczyć? 
Core trening. Co to jest? Jak ćwiczyć?
02.01.2015

Core trening dotyczy trenowania mięśni tułowia, w celu wzmocnienia partii mięśniowych stabilizujących kręgosłup i pozostałe części ciała w równowadze. Efekty core treningu są zauważalne zarówno podczas uprawiania sportu, jak i w codziennym życiu. Jeg



Ćwiczenia i trening na czczo - czy warto? 
Ćwiczenia i trening na czczo - czy warto?
24.12.2014

Wszyscy wiedzą, iż nieodłącznym elementem zrzucania zbędnych kilogramów jest, obok odpowiedniej diety, aktywność fizyczna. Ćwiczenia i trening na czczo wielu zdają się być dobrym sposobem na przyspieszenie spalania tkanki tłuszczowej, jednakże, czy n



Jak wyszczuplić uda - ćwiczenia na szczupłe uda 
Jak wyszczuplić uda - ćwiczenia na szczupłe uda
26.10.2014

Zgodnie z współczesnym kanonem piękna kobiece uda powinny być zgrabne i szczupłe. Każda kobieta może posiadać smukłe nogi, jeżeli podejmie wyzwanie oraz będzie wykonywać systematycznie i dokładnie modelujące ćwiczenia. Przed rozpoczęciem systematyczn



Ćwiczenia zza biurka 
Ćwiczenia zza biurka
06.10.2014

Siedząca pozycja jest nienaturalnym położeniem ciała przyczyniającym się do nadmiernego obciążenia kręgosłupa. Osoby wykorzystujące w pracy komputer spędzają wiele czasu w pozycji siedzącej nie zdając sobie sprawy z jej negatywnego wpływu na zdrowie.



Hula hop - korzyści z ćwiczeń 
Hula hop - korzyści z ćwiczeń
22.09.2014

Hula hop jest kojarzone raczej z zabawką niż narzędziem treningowym. Niemniej może przynieść równie duże korzyści, co profesjonalne akcesoria dla zawodowców. Od kilku lat panuje moda na kręcenie plastikową obręczą. Coraz więcej osób dbających o linię



Skakanka na zgrabną figurę i odchudzanie 
Skakanka na zgrabną figurę i odchudzanie
27.08.2014

Skakanka jest zabawką kojarzącą się z latami dzieciństwa. Współcześnie stała się też skutecznym sposobem na zredukowanie masy ciała. Nowoczesne skakanki z licznikiem kalorii i tradycyjne, proste akcesoria do ćwiczeń są dostępne w każdym sklepie sport



Latem zadbaj o swój kręgosłup - praktykuj jogę! 
Latem zadbaj o swój kręgosłup - praktykuj jogę!
29.05.2014

Według statystyk 80% Polaków cierpi na bóle kręgosłupa, a co trzecie dziecko ma wady postawy. Dodatkowo, jak wynika z badania Instytutu PBS, zaledwie co piąty Polak zawsze stara się utrzymywać prawidłową postawę ciała i nie obciążać nadmiernie kręgos



Ćwiczenia a odchudzanie. Jak wspomóc dietę treningiem? 
Ćwiczenia a odchudzanie. Jak wspomóc dietę treningiem?
20.05.2014

Każdy, kto stosuje program redukcji kalorii traci zarówno mięśnie, jak i tłuszcz. Gdy zmniejszenie kalorii będzie gwałtowne, to strata masy mięśniowej może wynieść nawet do 50% utraconej wagi. Strata mięśni może być zminimalizowana za pomocą odpowied



Odchudzanie na dobre - krok po kroku 
Odchudzanie na dobre - krok po kroku
17.05.2014

Przed rozpoczęciem programu utraty tkanki tłuszczowej należy starannie spisać swoje cele. Badania udowodniły, że spisanie celów zwiększa prawdopodobieństwo ich osiągnięcia. Powinny być skonkretyzowane, realistyczne i pozytywne. Należy ustalić odpowie



Szybka utrata wagi i jej wpływ na organizm 
Szybka utrata wagi i jej wpływ na organizm
09.05.2014

Zmniejszenie poziomu tkanki tłuszczowej może mieć korzystny wpływ na wydolność w przypadku różnych dyscyplin sportowych. Spadek wagi powinien być osiągnięty metodami zalecanymi przez naukowców i lekarzy. "Zdrowe" metody spadku wagi są przeciwstawiane



  | 1 | 2 | 3 | 4 |