Dzisiaj jest: Piątek, 05.06.2020 Imieniny: Walerii i Bonifacego



Ilość przepisów kulinarnych w serwisie: 5855


WYNIKI WYSZUKIWANIA

Ćwiczenia a odwodnienie - na co uważać? 
Ćwiczenia a odwodnienie - na co uważać?
22.04.2014

Ćwiczenia powodują zwiększenie pragnienia, ponieważ prowadzą do utraty płynów poprzez pot i wydychanie pary wodnej. Ilość płynów utraconych przez organizm może być duża. Jeżeli nie uzupełnia się strat, ryzyko odwodnienia znacząco wzrasta, co wywiera



Co i kiedy jeść przed i po treningu 
Co i kiedy jeść przed i po treningu
21.03.2014

Pora spożycia posiłku, jego wartość odżywcza i wielkość mają wpływ na wydolność podczas ćwiczeń. Ostatni pokarm należy spożyć około 2-4 godziny przed treningiem, aby żołądek mógł strawić pokarm. Wydolność organizmu podczas ćwiczeń o intensywnej lub u



Organizm podczas treningu i wysiłku fizycznego - jakie zachodzą w nim zmiany? 
Organizm podczas treningu i wysiłku fizycznego - jakie zachodzą w nim zmiany?
14.03.2014

W początkowym etapie treningu i intensywnego wysiłku fizycznego energia produkowana jest bez udziału tlenu przez co najmniej kilka sekund, do chwili dostosowania się oddechu i tempa skurczów serca do potrzeb energetycznych. Wtedy dochodzi do wytworze



Aktywna po porodzie 
Aktywna po porodzie
14.02.2014

Przez 9 miesięcy w Twoim wnętrzu rozwijało się nowe życie. W organizmie zachodziły liczne zmiany, które przygotowywały Cię do powitania na świecie dziecka. Przez pierwsze 6 tygodni po porodzie, trwa okres połogu, czas, kiedy cofają się zmiany powstał



Ćwiczenia na zgrabne i smukłe łydki 
Ćwiczenia na zgrabne i smukłe łydki
14.11.2013

Jeśli myśl o posiadaniu smukłych łydek nie daje ci spokoju, mamy na to sposób! Zacznij ćwiczyć już dziś, a na wiosnę i lato z przyjemnością pokażesz światu piękne nogi. Poniżej przedstawiamy proste ćwiczenia, które przy systematycznym uprawianiu pomo



Ćwiczenia na kręgosłup 
Ćwiczenia na kręgosłup
14.08.2013

W dzisiejszych czasach bóle kręgosłupa doprowadzają do rozpaczy zarówno ludzi młodych jak i starszych. Nasz siedzący tryb życia, zbyt mała ilość ruchu i nieprawidłowa postawa ciała powodują, iż ten kunsztowny twór, który daje podporę naszemu ciału na



Żywienie i aktywność fizyczna kontra otyłość 
Żywienie i aktywność fizyczna kontra otyłość
19.07.2013

Otyłość to choroba charakteryzująca się nadmiernym występowaniem tkanki tłuszczowej w organizmie, prowadząca do zwiększenia ryzyka zachorowań na wiele chorób niezakaźnych, w tym cukrzycy typu II, nowotworów czy chorób układu krążenia. W dzisiejszych



Ćwiczenia na mięśnie brzucha 
Ćwiczenia na mięśnie brzucha
13.05.2013

Silne mięśnie brzucha to niedościgły ideał wielu mężczyzn i kobiet. Jednak imponujący "kaloryfer" ozdabaiający nasz brzuch to nie tylko ewidentny znak doskonałej formy, lecz również świetna ochrona dla naszego kręgosłupa. Bowiem im mocniejsze mięśnie



Ćwiczenia aerobowe i ćwiczenia anaerobowe 
Ćwiczenia aerobowe i ćwiczenia anaerobowe
26.05.2011

Ćwiczenia aerobowe czyli inaczej tlenowe (ang. aerobic exercises) i ćwiczenia anaerobowe czyli beztlenowe (ang. anaerobic exercises) otrzymały swoją nazwę od sposobu w jaki organizm pozyskuje energię podczas ich wykonywania. Obydwa rodzaje ćwiczeń (t



  | 1 | 2 | 3 | 4 |   »