Dzisiaj jest: Czwartek, 13.08.2020 Imieniny: Hipolita i Diany



Ilość przepisów kulinarnych w serwisie: 5856


WYNIKI WYSZUKIWANIA

Dbaj o kręgosłup - ćwiczenia wzmacniające i stabilizujące 
Dbaj o kręgosłup - ćwiczenia wzmacniające i stabilizujące
15.07.2019

Kręgosłup składa się z 33-34 kręgów - 7 kręgów szyjnych (C), 12 kręgów piersiowych (Th), 5 kręgów lędźwiowych (L), 5 kręgów krzyżowych (S) i 4 do 5 kręgów guzicznych (Co), które są ułożone jeden na drugim i rozdzielone krążkami międzykręgowymi wypełn



Ćwiczenia łagodzące bóle pleców 
Ćwiczenia łagodzące bóle pleców
29.01.2017

Ćwiczenia mogą być nie tylko skuteczną metodą na odchudzanie, ale także na złagodzenie bólu pleców. Przedstawiamy zestawy ćwiczeń, które nie tylko korzystnie wpłyną na wygląd sylwetki, ale dodatkowo złagodzą ból. Czasami ćwiczenia nie są wystarczając



Wzmocnij kręgosłup - wypróbuj proste ćwiczenia poprawiające postawę ciała 
Wzmocnij kręgosłup - wypróbuj proste ćwiczenia poprawiające postawę ciała
10.05.2015

Siedzący tryb życia, korzystanie z miękkich mebli, które nie stabilizują odpowiednio kręgosłupa, zbyt mało ruchu, źle dobrany materac oraz poduszka do spania, a także znoszenie różnych przeciążeń (np. wysokie obcasy, dźwiganie) powodują problemy zwią



Pilates - zalety i wady 
Pilates - zalety i wady
30.01.2015

Pilates uchodzi do jednych z najskuteczniejszych sposobów na utrzymanie dobrej kondycji i smukłej sylwetki. Pierwsze zestawy treningowe zostały opracowane przez Józefa Huberta Pilatesa w dwudziestym wieku. Głównym zadaniem ćwiczeń Pilates miały być z



Latem zadbaj o swój kręgosłup - praktykuj jogę! 
Latem zadbaj o swój kręgosłup - praktykuj jogę!
29.05.2014

Według statystyk 80% Polaków cierpi na bóle kręgosłupa, a co trzecie dziecko ma wady postawy. Dodatkowo, jak wynika z badania Instytutu PBS, zaledwie co piąty Polak zawsze stara się utrzymywać prawidłową postawę ciała i nie obciążać nadmiernie kręgos



Ćwiczenia na kręgosłup 
Ćwiczenia na kręgosłup
14.08.2013

W dzisiejszych czasach bóle kręgosłupa doprowadzają do rozpaczy zarówno ludzi młodych jak i starszych. Nasz siedzący tryb życia, zbyt mała ilość ruchu i nieprawidłowa postawa ciała powodują, iż ten kunsztowny twór, który daje podporę naszemu ciału na