Dzisiaj jest: Sobota, 19.09.2020 Imieniny: Januarego i Konstancji



Ilość przepisów kulinarnych w serwisie: 5856


WYNIKI WYSZUKIWANIA

Garcinia Cambogia - właściwości oraz wpływ na spadek masy ciała 
Garcinia Cambogia - właściwości oraz wpływ na spadek masy ciała
31.08.2020

Na rynku dostępnych jest coraz więcej suplementów diety, które zawierają ekstrakty z rośliny garcinia cambogia. Preparaty są skierowane przede wszystkim dla osób pragnących utracić zbędne kilogramy. Jednak czy faktycznie mogą być skutecznym środkiem



Dieta sirtfood - zasady diety, etapy, produkty i efekty 
Dieta sirtfood - zasady diety, etapy, produkty i efekty
08.07.2020

W ostatnich miesiącach szczególną popularność zdobywa dieta sirtfood, dzięki stosowaniu której słynna piosenkarka Adele schudła bardzo dużo kilogramów, bez efektu jo-jo. Autorami tej diety są dwaj brytyjscy specjaliści od żywienia wielu znanych celeb



Kapsaicyna - wszystko, co należy o niej wiedzieć 
Kapsaicyna - wszystko, co należy o niej wiedzieć
24.05.2020

Kapsaicyna to organiczny związek chemiczny z grupy alkaloidów. Jest aktywnym składnikiem roślin z rodzaju Capsicum (pieprzowiec). Wytwarzany jest przez nie jako wtórny metabolit najprawdopodobniej w celu odstraszania niektórych ssaków i grzybów pasoż



Dieta 3D chili 
Dieta 3D chili
04.03.2020

Dieta 3D chili jest jednym z niewielu diet, która nie wymaga skrupulatnego liczenia kaloryczności posiłków, ani też głodowania. Jej innowacyjność względem innych diet sprowadza się do wspomagania utraty tkanki tłuszczowej przy użyciu odpowiednich prz



Odchudzanie a chitozan 
Odchudzanie a chitozan
23.02.2020

Chitozan jest substancja pochodzenia naturalnego, a jej działanie jest bardzo zbliżone do działania błonnika. Jej właściwości polegają na tym, że pęcznieje w żołądku, przez co czujemy się syci na długi czas. Posiada działanie przeciwbakteryjne. Skute



Czy napoje energetyzujące sprzyjają odchudzaniu? 
Czy napoje energetyzujące sprzyjają odchudzaniu?
11.02.2020

Napoje energetyzujące wielu osobom kojarzą się z dodatkową energią, większą sprawnością oraz poprawa koncentracji i uwagi. W swoim składzie napoje te, popularnie nazywane "energetykami" zawierają duże ilości cukru (ponad 10%), substancje pobudzające,



Sprawdzone sposoby na kontrolowanie apetytu w czasie odchudzania 
Sprawdzone sposoby na kontrolowanie apetytu w czasie odchudzania
30.11.2019

Nie ma nic gorszego niż uczucie ciągłego głodu, niedojadania i wilczego apetytu w czasie stosowania diety. Niemniej można nauczyć się kontrolować apetyt i komponować posiłki w taki sposób, aby mimo niskiej kaloryczności zapewniały uczucie sytości na



Liście laurowe - właściwości zdrowotne i zastosowanie 
Liście laurowe - właściwości zdrowotne i zastosowanie
24.10.2019

Liść laurowy (inaczej liść bobkowy) jest suszonym liściem wawrzynu szlachetnego, pochodzącego z regionu śródziemnomorskiego. W kulinariach liście laurowe są wykorzystywane jako przyprawa o bardzo aromatycznym zapachu. Należą one do składników maryna.



Indeks glikemiczny - wpływa na poziom cukru, energii i tkanki tłuszczowej 
Indeks glikemiczny - wpływa na poziom cukru, energii i tkanki tłuszczowej
24.08.2019

Indeks glikemiczny, zwany też wskaźnikiem glikemicznym lub skrótem IG jest klasyfikacją produktów żywnościowych opartą na złożeniu wpływu tych produktów na poziom glukozy we krwi w czasie 2-3 godzin po ich spożyciu. Wskaźnik glikemiczny ma istotne zn



Satiating diet - jesz do syta i chudniesz. Poznaj jej zasady i jadłospis 
Satiating diet - jesz do syta i chudniesz. Poznaj jej zasady i jadłospis
11.07.2019

Większość diet kończy się niepowodzeniem między innymi dlatego, że osoba będąca na diecie odczuwa głód i ma apetyt na niezbyt zdrowe produkty. Właśnie dlatego osoby chcące schudnąć szukają metody pozwalającej na szybkie zrzucenie wagi. Stosowanie kró



Odżywki z białkiem serwatkowym - na "masę" czy "redukcję"? 
Odżywki z białkiem serwatkowym - na "masę" czy "redukcję"?
23.03.2019

Odżywki z białkiem serwatkowym są dobrym wsparciem dla osób, które chcą budować masę mięśniową. Nie pozostają jednak obojętne dla osób, które dążą do zredukowania masy ciała, z naciskiem na tkankę tłuszczową. Białko serwatkowe jest suplementem diety



Dieta zegarowa - kilkudniowa dieta cud czy dobra metoda na odchudzanie? 
Dieta zegarowa - kilkudniowa dieta cud czy dobra metoda na odchudzanie?
11.03.2019

Dieta zegarowa należy do krótkotrwałych diet, które mogą pomóc odciążyć układ trawienny po kilkudniowym nadmiernym objadaniu się. Zegarowa kuracja wspiera oczyszczanie organizmu. Nie jest to natomiast sposób odżywiania się, który może być stosowany p



Plastry odchudzające. Jak działają? Co zawierają? 
Plastry odchudzające. Jak działają? Co zawierają?
01.02.2019

Producenci plastrów odchudzających wiele obiecują, ale są to w większości przypadków gołosłowne obietnice bez pokrycia. Tym samym, wytwórcy plastrów wspierających na odchudzanie wykorzystują determinację konsumentów (głównie kobiet) do zmniejszenia m



Odchudzanie bez diety odchudzającej i planu ćwiczeń 
Odchudzanie bez diety odchudzającej i planu ćwiczeń
13.12.2018

Przejście na dietę kojarzy się wielu osobom bardzo negatywnie. Niektóre badania sugerują, że 9 na 10 osób stosujących dietę odchudzającą ponosi porażkę w postaci efektu jo-jo i powrotu do dawnych, nieprawidłowych nawyków żywieniowych. Eksperci są zgo



Im większa nadwaga, tym szybciej chudniesz - z czego to wynika? 
Im większa nadwaga, tym szybciej chudniesz - z czego to wynika?
29.11.2018

W procesie odchudzania pierwszy etap zwalczania nadwagi jest związany z bardzo szybkim tempem chudnięcia. Niemniej po około 3-4 tygodniach stosowania diety waga może się zatrzymać, mimo kontynuowania diety i wykonywania treningów. Szybkie tempo spadk



8 korzyści z codziennego spaceru (30 minutowego), które mogą zaskoczyć 
8 korzyści z codziennego spaceru (30 minutowego), które mogą zaskoczyć
25.09.2018

Spacerowanie nie jest intensywnym wysiłkiem fizycznym, ale nawet taka umiarkowana aktywność może przynieść organizmowi duże korzyści. Podstawowym założeniem jest spacerowanie przez około 20-30 minut, najlepiej rano. Według naukowców właśnie wtedy moż



Dziennik żywienia - dlaczego i kiedy warto go prowadzić? 
Dziennik żywienia - dlaczego i kiedy warto go prowadzić?
07.07.2018

Dziennik żywieniowy jest polecany każdemu, kto dąży do udoskonalenia swojej sylwetki (a więc podczas odchudzania) i poprawy sposobu odżywiania. Powinny go prowadzić także osoby, którym doskwierają różne dolegliwości powiązane z żywieniem. Prowadzenie



Ocet jabłkowy - dlaczego warto korzystać z niego na co dzień? 
Ocet jabłkowy - dlaczego warto korzystać z niego na co dzień?
17.05.2018

Cenne właściwości octu jabłkowego doceniali już starożytni Grecy. Ten prosty do przyrządzenia płyn powinien stanowić obowiązkowe wyposażenia każdego domu. Dlaczego? Jest tani, można więc stosować go zarówno w codziennej diecie, jak i wykorzystać do p



Ziemniaki - jeść czy nie jeść? 
Ziemniaki - jeść czy nie jeść?
12.04.2018

Wokół spożywania ziemniaków narosło sporo mitów. Te popularne w polskiej kuchni warzywa zaczęły być wykluczane z diety. To z kolei sprawiło, że ziemniaki zaczęły kojarzyć się nam z czymś tuczącym i niezdrowym. Rzeczywistość pokazuje jednak, że to nie



Ksylitol - substytut cukru, właściwości i zastosowanie 
Ksylitol - substytut cukru, właściwości i zastosowanie
01.02.2018

Cukier brzozowy znany przede wszystkim pod nazwą ksylitol należy do grona słodzików naturalnego pochodzenia. Ten substytut cukru od kilku lat zdobywa coraz szersze uznanie wśród konsumentów. Stosowanie ksylitolu pierwotnie zalecano osobom cierpiącym



«   | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |