Dzisiaj jest: Środa, 25.11.2020 Imieniny: Erazma i Katarzyny



Ilość przepisów kulinarnych w serwisie: 5856


WYNIKI WYSZUKIWANIA

Dieta na mocne kości 
Dieta na mocne kości
24.01.2020

Największy wpływ na nasze zdrowie, a przede wszystkim na nasz układ kostny ma utrzymanie na wysokim poziomie aktywności fizycznej oraz stosowanie odpowiednio zbilansowanej diety. Nasze menu powinno być bogate w produkty zawierające w swoim składzie w



Znaczenie żywienia w profilaktyce osteoporozy 
Znaczenie żywienia w profilaktyce osteoporozy
31.07.2019

Osteoporoza (gr. "osteon" - kość i języka łacińskiego "porus" - ubytek) to choroba układu kostnego, charakteryzująca się osłabieniem odporności mechanicznej i zwiększonym ryzykiem złamań kości, co spowodowane jest zmniejszeniem ich gęstości mineralne



Pić albo nie pić, czyli co z tym mlekiem? 
Pić albo nie pić, czyli co z tym mlekiem?
13.07.2017

Spór o mleko trwa od dobrych kilku lat. Wielu z nas nie wyobraża sobie dnia bez wypicia białej kawy czy zjedzenia porannej owsianki. Cenimy je za smak i wartościowe składniki, ale nie brakuje też głosów, że mleko jednak bardziej szkodzi niż pomaga. W



Bor - funkcje, zapotrzebowanie i źródła 
Bor - funkcje, zapotrzebowanie i źródła
08.01.2017

Bor jest minerałem dostarczanym organizmowi w postaci bakali, orzechów, pełnoziarnistych produktów, warzyw i owoców. Choć nie potrzebujemy go w dużych ilościach, niedobór boru może doprowadzić do rozwoju poważnych chorób. Niedostateczny poziom boru w



Witamina K2 - niezbyt znana, ale bardzo potrzebna! 
Witamina K2 - niezbyt znana, ale bardzo potrzebna!
06.10.2016

Witamina K2 jest związkiem chemicznym zaliczanym do grupy witaminy K. Zdaniem niektórych naukowców witamina K2 nie powinna być postrzegana jako postać witaminy K, ale jako odrębny związek chemiczny. Witamina K2 została poznana dość niedawno i raczej



10 kobiecych dolegliwości - dieta ma znaczenie! 
10 kobiecych dolegliwości - dieta ma znaczenie!
19.04.2016

Niektóre choroby dotykające głównie kobiety mogą mieć związek ze stosowaną dietą. Co więcej, badania statystyczne wskazują, że na niżej przedstawione schorzenia częściej cierpi płeć piękna. Wśród dolegliwości rozwijających się w wyniku nieprawidłowo



Kobieca dieta - czego najbardziej potrzebują kobiety? 
Kobieca dieta - czego najbardziej potrzebują kobiety?
08.03.2015

Jadłospis przeciętnej kobiety zawiera za mało żelaza, magnezu, wapnia i witamin z grupy B - zwłaszcza witaminy B9 (powszechnie nazywanej od jej syntetycznej postaci - kwasem foliowym). Bardzo często Polki sięgają też po suplementy diety, choć nie zaw



Choroby dietozależne 
Choroby dietozależne
19.04.2014

O tym, ze odżywianie ma kolosalny wpływ na ludzkie zdrowie, wszyscy dziś już wiemy. Niezdrowa dieta wciąż jest jednak problemem zachodnich społeczeństwa. Ciężko jest przecież odmawiać sobie kulinarnych przyjemności, gdy pokusy czają się na każdym kro



Skorupki jaj 
Skorupki jaj
03.12.2008

Skorupki jaj są jednym z najlepszych źródeł wapnia, który jest przyswajalny przez organizm w ok. 90%. Oprócz wapnia w skorupce zawarte są wszystkie niezbędne dla organizmu makro i mikroelementy: magnez, cynk, żelazo, fluor, siarka, krzem, molibden, s